Hop til indhold
Guest Aalborg

Link, link ??

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle brødre.

 

Nu er jeg snart ved at kaste op over de evindelig spørgsmål i anmeldelser og efterlysninger, nemlig Link, link, link?

Har bemærket, at det ofte er den/de samme personer, der spørger om link, link?

Hvad synes I andre?

MEN, det kunne undgås, hvis efterlyseren eller anmelderen selv uden videre indsatte det meget omspurgte eller modsat skrev, at der ikke er noget Link....

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Aalborg skrev, 1 time siden:

Nu er jeg snart ved at kaste op over de evindelig spørgsmål i anmeldelser og efterlysninger, nemlig Link, link, link?

Har bemærket, at det ofte er den/de samme personer, der spørger om link, link?

Hvad synes I andre?

MEN, det kunne undgås, hvis efterlyseren eller anmelderen selv uden videre indsatte det meget omspurgte eller modsat skrev, at der ikke er noget Link....

Klart er det en mangel når en anmeldelse eller efterlysning ikke har et link eller anden brugbar oplysning. Mht anmeldelser synes jeg at det er ok at spørge om nærmere oplysninger, når anmelderen ikke selv har givet et link. Synes godt nok også , at det efterhånden er dårlig stil at undlade et link, men det kan selvfølgelig smutte i farten. ;-)

Mht efterlysninger vil jeg ignorere den. Hvis man ikke gør sig den ulejlighed at gøre klart præcis hvem man søger oplysninger om, jamen så er man selv ude om mangelende respons.

 

sølvpapirshat skrev, for 38 minutter siden:

Jo det er belastende, men det er ikke alle, der kan finde ud af at sætte link ind. 

Så svært er det altså heller ikke; det fremgår da ret klart af menulinien, hvordan man gør, og hvis man ikke kan finde ud af det, så må man gøre sig den ulejlighed  enten at spørge en, der har benyttet denne mulighed, eller lave en forespørgsel om vejledning, eller også opgive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis klinikken har et link, så sæt det ind. Tager 5-10 sekunder, så no biggie :-)   

Helt klart en oplysning, der hører med i en god anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...