Hop til indhold

Bedste sex i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal arbejde og overnatte i Aarhus tirsdag 02.03.2016. 

Jeg er helt blank på glædespiger i det Aarusianske og søger derfor nogle anbefalinger til noget lækker sex/massage.

Jeg foretrækker mørke og asiatiske piger. Gerne slanke og lækre. Alder 20-35 år. Prisleje for 45-60 min. 800 til 1200 kr.

Skrevet

Hjælp please

Skrevet

Jeg har svaret i din tråd under thai-massage. 

Ellers prøv at kig lidt rundt i anmeldelserne der. Prislejet, tidsrammen og kvindetypen kan nok bedst imødekommes der :-) 

Thailisten Vest: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q&hl=en_US

Mali Thai MassageThaimassage "Hedemannsgade,  Somkids Thai Massage og  Winner Massage plejer at være nogenlunde stabile "high performers". 

Mht. ikke-thailandske, asiatiske kvinder, så er Århus lidt af en udørk. Jeg har selv efterlyst noget tilsvarende, men uden held. 

Skrevet

Tak for super hjælp

Skrevet
Mr. RC skrev, for 3 minutter siden:

Tak for super hjælp

No prob. 

Der er mange gode thai-steder i Århus. 

Man kan dog også opleve svingende kvalitet på gode steder.

Uanset hvad, så er min personlige oplevelse af thai-stederne er, at hvis man selv kommer med et godt humør og en åben attitude, så er chancen for en god oplevelse bedre. Dog uden 100 pct. statsgaranti... :-)  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.