Hop til indhold
kingo40

Intimmassage og body-to-body massage

Recommended Posts

hej folkens jeg ville lige prøve dette da det lyder ret lækkert link.https://annoncelight.dk/showad/200891   det skal dog siges at det var det ikke da jeg ankommer er det til et bordel hvor der knap kunne stå en massage briks ved siden af sengen og cille som jeg hade bestil tid ved viste ikke hvad jeg hade bestilt og der står i annoncen at hun er 29 år og det skal de have det er hun da også så godt og vel vil skyde hende til 40+.Rummet var iskold og det samme var den olie der blev brugt og det skulle være b2b med en pige kun i g streng men hun var fuldt påklædt indtil hun mente at det var tid til afslutningen så smed hund blusen og kørte et par knastøre gamle patter op og ned af pikken det var heller ikke så hyggeligt må jeg sige så det endte med at jeg efter 45 min hade været i bad og var ved at tage tøj på selv om jeg betalte for 1 time.

så alt i alt dårlig oplevelse og spil af 1500kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej noget fuck. :sad: 

Havde også kigge lidt på annoncen - da de også holder til ved Sukkerpigerne i Vejle (lidt dårlig reklame i bør følge op på piger). Elsker at ligge og nyde og drømme mens varme kvinde hænder tage min krop under en "særlig" behandling - Drømmer stadig om mit første besøg ved Latina Dani i Rødovre for et par år siden. Er der nogen der har erfaringer med de andre piger Vejle. Cecillie er jo klare dømt ude, trods den fantastiske beskrivelse hun har på hjemmesiden - skal ikke have knasende gamle patter på min diller. 

Og Kingo, du får lige tre øv'er herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved sku ikke lige hvad jeg skal mene om den anmeldelse. Der er ikke super meget plads rundt om briksen og hun er ikke 29, men knastørre gamle patter er bare ikke sandt. De 5 minutters massage jeg nåde at få inden vi måtte over i sengen fejlede ikke noget.  

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 32 minutter siden:

Så mangler vi da bare din fortælling Deth.. For "De 5 minutters massage........" fortæller jo stort set intet ;-)

Kunne sku ikke holder hænderne for mig selv. Uden at går i detaljer så blev det til en fantastisk omgang gfe med en lækker kvinde der hverken var tør det ene eller andet sted :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og du tror også hun er 29 eller hvad men når jeg bestiller b2b intim massage skal der da i min verden bruges olie og ikke tør pik mod tører patter hvis du forstår.

det skal dog siges at jeg ikke ved om de andre piger i luksus massage er lige sådan da jeg jo kun har prøvet den ene

 

Redigeret af kingo40

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, 1 time siden:

og du tror også hun er 29 eller hvad men når jeg bestiller b2b intim massage skal der da i min verden bruges olie og ikke tør pik mod tører patter hvis du forstår.

det skal dog siges at jeg ikke ved om de andre piger i luksus massage er lige sådan da jeg jo kun har prøvet den ene

 

Nej skriver da også at hun ikke er 29. Har faktisk aldrig prøvet spansk med oile, kun uden, virkede fint for mig. Tit og ofte hjælper det at åbne munden hvis der er noget man er utilfreds med, istedet for at hælde en spand lort ud over pigen på skrift bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og der for har jeg også skrevet til dem meget før jeg skriver her inde men da de vælger ikke at svare på mine mails syntes jeg ikke at jeg kan gøre mere for at fortælle dem at det ikke var som forventet også har jeg skrevet herinde for at advare andre om ikke at spille deres penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 17 minutter siden:

ja og der for har jeg også skrevet til dem meget før jeg skriver her inde men da de vælger ikke at svare på mine mails syntes jeg ikke at jeg kan gøre mere for at fortælle dem at det ikke var som forventet også har jeg skrevet herinde for at advare andre om ikke at spille deres penge

Du kunne jo have sagt det under agten, så kunne hun have justeret sig ind på hvordan du gerne ville have det. Det er selvfølgelig trælst at føle man har spildt sine penge, men der skal altså de fleste gange to til en god oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har ret i at der skal 2 til en god oplevelse men hvis du nu læser deres side og hvad de tilbyder så er det vel ikke planen at jeg skal fortælle dem hvad deres job er

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 3 minutter siden:

du har ret i at der skal 2 til en god oplevelse men hvis du nu læser deres side og hvad de tilbyder så er det vel ikke planen at jeg skal fortælle dem hvad deres job er

Hvis du har bestilt en håndværker til et job, venter du så til bagefter med at fortælle ham, at han har sat vinduet i på den forkerte side af huset? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 5 minutter siden:

nej men jeg forventer at han ved at det er et vindue han skal montere og ikke labbe en cykel

Men du ville lade ham lappe din cykel også brokke dig over det bagefter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold da helt op hvor er jeg træt af at svare på alle dine mindre inteligente spørgsmål om man kan kalde dem det jeg forstår ikke du tager til intim massage for at få 5 min massage og så kneppe hende for det har da intet med deres massage form at gøre men det syntes du er fint og fred være med det men når jeg køber en vare sætter jeg pris på at det jeg betaler for er det som jeg bestiller

ps. dette var mine sidste ord i denne samtale da jeg godt kan finde på andet at lave

Redigeret af kingo40

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 18 minutter siden:

hold da helt op hvor er jeg træt af at svare på alle dine mindre inteligente spørgsmål om man kan kalde dem det jeg forstår ikke du tager til intim massage for at få 5 min massage og så kneppe hende for det har da intet med deres massage form at gøre men det syntes du er fint og fred være med det men når jeg køber en vare sætter jeg pris på at det jeg betaler for er det som jeg bestiller

ps. dette var mine sidste ord i denne samtale da jeg godt kan finde på andet at lave

Vi endte i sengen fordi jeg åbnede min mund :D Held og lykke med dine fremtidige besøg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været en tur forbi. Da jeg kom var pigen ikke klar til at tage i mod mig. Ventede 25 min. Kunne forstå hun havde en anden kunde ( de havde højlydt sex ) så allerede der var jeg en smule træt af det. via min bestilling fik jeg at vide hun ville være i g-streng. Skete ikke rummet var koldt og som der skrive kunne det lige presses en briks ind mellem en gammel seng og nogle plader. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal to til en tango ik....

først og fremmest er det skrevet på vores hjemmeside at vi i Vejle holder til hos sukkerpigerne, vi er godt klar over at det ikke er optimalt i forhold til at adskille massagen fra andet købe sex, men vi skal jo starte et sted. At der ikke er oceaner af plads omkring briksen er vel i og for sig fuldstændig underordnet, så længe hun kan komme omkring den.

Du ankommer 20 minutter for tidligt og alligevel er du heldig at komme ind, så hvis der virkede koldt kunne du evt have bedt om et ekstra tæppe til at starte med? jeg plejer skam godt at kunne varme folk op ret hurtigt, og hun spørger dig hvad du ønsker af massage, og du beder ikke om B2B men intimmassage, så får du jo heller ikke B2B. 

Hun prøvede så godt som muligt at gøre det behageligt for dig, og hun lod dig også komme over i sengen for at kunne prøve om du bedre kunne slappe af der, men det var som om kemien manglede, det er jo trods alt et samspil mellem to mennesker, og det er svært at imødekomme en person som intet siger og bare ligger med lukkede øjne uden at vise tegn på hverken behag eller ubehag, hun er jo ikke magisk tankelæser.

Jeg modtog din mail, og da jeg gerne ville komme med et ordentligt svar, så afventede jeg faktisk lige at tale med Cecilie om det inden, din tålmodighed rakte lige så langt på mail som på lagnerne kan jeg forstå, men tak for god og konstruktiv kritik, den kan hun helt sikkert bruge fremadrettet, og hvis du nu havde åbnet munden undervejs, så kunne du også have været mindre bitter nu.

 

p.s. nu hvor du skyder med skarpt efter andre i tråden om intelligente spørgsmål, så brug lige stavekontrol ik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
DETH skrev, for 15 timer siden:

Nej skriver da også at hun ikke er 29. Har faktisk aldrig prøvet spansk med oile, kun uden, virkede fint for mig. Tit og ofte hjælper det at åbne munden hvis der er noget man er utilfreds med, istedet for at hælde en spand lort ud over pigen på skrift bagefter. 

Bravo.
tydligere kan det vist ikke siges :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
kingo40 skrev, for 19 timer siden:

hej folkens jeg ville lige prøve dette da det lyder ret lækkert link.https://annoncelight.dk/showad/200891   det skal dog siges at det var det ikke da jeg ankommer er det til et bordel hvor der knap kunne stå en massage briks ved siden af sengen og cille som jeg hade bestil tid ved viste ikke hvad jeg hade bestilt og der står i annoncen at hun er 29 år og det skal de have det er hun da også så godt og vel vil skyde hende til 40+.Rummet var iskold og det samme var den olie der blev brugt og det skulle være b2b med en pige kun i g streng men hun var fuldt påklædt indtil hun mente at det var tid til afslutningen så smed hund blusen og kørte et par knastøre gamle patter op og ned af pikken det var heller ikke så hyggeligt må jeg sige så det endte med at jeg efter 45 min hade været i bad og var ved at tage tøj på selv om jeg betalte for 1 time.

så alt i alt dårlig oplevelse og spil af 1500kr

Men alligevel så godt at du ikke protesterede men blev der hele 45 min. uden at åbne munden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luksusmassage skrev, for 2 timer siden:

Der skal to til en tango ik....

først og fremmest er det skrevet på vores hjemmeside at vi i Vejle holder til hos sukkerpigerne, vi er godt klar over at det ikke er optimalt i forhold til at adskille massagen fra andet købe sex, men vi skal jo starte et sted. At der ikke er oceaner af plads omkring briksen er vel i og for sig fuldstændig underordnet, så længe hun kan komme omkring den.

Du ankommer 20 minutter for tidligt og alligevel er du heldig at komme ind, så hvis der virkede koldt kunne du evt have bedt om et ekstra tæppe til at starte med? jeg plejer skam godt at kunne varme folk op ret hurtigt, og hun spørger dig hvad du ønsker af massage, og du beder ikke om B2B men intimmassage, så får du jo heller ikke B2B. 

Hun prøvede så godt som muligt at gøre det behageligt for dig, og hun lod dig også komme over i sengen for at kunne prøve om du bedre kunne slappe af der, men det var som om kemien manglede, det er jo trods alt et samspil mellem to mennesker, og det er svært at imødekomme en person som intet siger og bare ligger med lukkede øjne uden at vise tegn på hverken behag eller ubehag, hun er jo ikke magisk tankelæser.

Jeg modtog din mail, og da jeg gerne ville komme med et ordentligt svar, så afventede jeg faktisk lige at tale med Cecilie om det inden, din tålmodighed rakte lige så langt på mail som på lagnerne kan jeg forstå, men tak for god og konstruktiv kritik, den kan hun helt sikkert bruge fremadrettet, og hvis du nu havde åbnet munden undervejs, så kunne du også have været mindre bitter nu.

 

p.s. nu hvor du skyder med skarpt efter andre i tråden om intelligente spørgsmål, så brug lige stavekontrol ik

jeg ankommer 5 min før min tid som jeg syntes er meget normalt jeg var godt nok i området før og prøvede at ringe for at høre om der var tid men fik intet svar så ventede bare i bilen ca 300 m fra adressen og jeg har da på skrift at jeg bestiller b2b hos dig julie og du skriver ok og at jeg lige skal bekræfte næste dag inden 9 og det gør jeg at damen der skal give massagen så ikke ved hvad jeg har bestilt kan jo skyldes at hun arbejder hos sukkerpigerne og også er på vagt for dem i samme tidsrum men nok om det dette er jo et forum for anmeldelser og det er vi vist ovre jeg kan da ikke forstå at der ikke er folk med gode oplevelser der skriver deres anmeldelse her i stedet for at prøve på at lave om på min oplevelse hos jer

jeg fik ekstra tæppe og jeg sage b2b massage da jeg blev spurgt og stavekontrol er vel ikke nødvendig det lyder som om du har forstået hvad jeg skriver            

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Helot skrev, den 23/2/2016 at 15:09:

Nej noget fuck. :sad: 

Havde også kigge lidt på annoncen - da de også holder til ved Sukkerpigerne i Vejle (lidt dårlig reklame i bør følge op på piger). Elsker at ligge og nyde og drømme mens varme kvinde hænder tage min krop under en "særlig" behandling - Drømmer stadig om mit første besøg ved Latina Dani i Rødovre for et par år siden. Er der nogen der har erfaringer med de andre piger Vejle. Cecillie er jo klare dømt ude, trods den fantastiske beskrivelse hun har på hjemmesiden - skal ikke have knasende gamle patter på min diller. 

Og Kingo, du får lige tre øv'er herfra

Jeg kom over idag.og der var fint og rent med god plads synes jeg.var inde ved den nye valentina og det må jeg sige hun var fantastisk. Sød, imødekommende og intens og havde et frækt pikant lingeri på. kan klart anbefalde hende. Hun er ved sukkerpigerne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...