Hop til indhold
Guest Wellhung

Luksusmassage.com's Julie

Recommended Posts

Guest Wellhung

Det er ikke ofte jeg har delt mine oplevelser, men denne fortjener så absolut og blive delt.

Det er ikke ofte jeg benytter af GP'er, og har i mine yngre år desværre oftest været i forbindelse med afslutningen af en våd aften, og så er det som så med hvad der er at berette.

På det seneste jeg dog set lidt mere på de services der har den erotiske massage i fokus, og hvor pennetration ikke er en mulighed. Jeg har tidligere prøvet Thai Massage, og det er bare ikke mig. Jeg faldt derfor fornyeligt over et par danske piger, der har slået sig sammen i Luksusmassge.com. Fokus er på den erotiske massage med afslutning. Valget kan både være svensk og fransk.

Igår mandag trængte jeg frygteligt til lidt forløsning, og kontaktede derfor Julie i Glostrup via Luksusmassages hjemme e-mail. Hurtigt svar, og snart havde vi en aftale samme eftermiddag. Jeg fik adressen og et nummer jeg kunne ringe på når jeg var fremme. Lokationen er ikke typisk, men Julie svarede da jeg ringede og ledte mig lige hen til indgangen. Hun førte mig ind i et rum med musik og dæmpet belysning. Vi fik afregnet. En halvtime til 1.000,- DKK. Og jeg kan kun sige det var alle pengene værd!

Julie bragte mig under seancen ud i en grad af ekstase jeg kun meget sjældent har oplevet, og det endte i hvad der bedst kan betegnes som en mandlig orgasme. Jeg vil ikke gå i detaljer med behandlingen, men hun brugte sine hænder og krop på en måde, så det sitrede fra mit hoved og helt ud i fingerspidserne.

Det eneste jeg fortryder er, at jeg ikke fik aftalt en fransk afslutning, da jeg gerne have set hendes fylde læber slutte sig om min elskskovsstang. For hvis hendes mundarbejde er tilnærmelsesvis lige så godt som hendes hånd og kropsarbejde, så kan det kun blive himmelsk.

Pas på hende! Og lad os nyde der nu og så er danske piger på dette felt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 11. marts 2016 at 15:55:

Ved nogen, om der uofficielt er muligt for andet og mere end franske og svenske afslutninger?

Under body swap står der :

Undervejs går det over til at blive en mere gensidig oplevelse, og det munder så ud i dejlig sex til sidst

Så det lyder sådan, men jeg har ikke selv erfaringer der fra...

God dag,

-N

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen mon fortælle lidt om udseendet på Julie og hvorvidt alderen passer - billederne er jo lækre, men har Photoshop været indover....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismic skrev, den 16. august 2016 at 23:09:

Kan nogen mon fortælle lidt om udseendet på Julie og hvorvidt alderen passer - billederne er jo lækre, men har Photoshop været indover....?

Jeg følger med på den her, overvejer kraftigti et besøg fredag d. 26/8-16.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Skønt koncept og ren forkælelse for mænd... Bare ærgerligt at billederne ikke er bedre, for det er svært at danne sig et indtryk af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og det er IKKE Julie på billederne.. Julie er ikke i nærheden af, at have en krop som den på billederne.. Massagen var lidt la la, men da man blev vendt om på ryggen, begyndte tingene at tage fart og det var sku helt ok... Men er det billederne man tænder på, går man forgæves

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Elfenben skrev, for 7 timer siden:

Jeg har været der, og det er IKKE Julie på billederne.. Julie er ikke i nærheden af, at have en krop som den på billederne.. Massagen var lidt la la, men da man blev vendt om på ryggen, begyndte tingene at tage fart og det var sku helt ok... Men er det billederne man tænder på, går man forgæves

Tak - der anede mig godt.....:-D

Kan du evt beskrive lidt om virkeligheden så mht udseende og alder m.v., og om du synes der er sammenhæng mellem pris og kvalitet.....jeg tænker her at massagen skal være i topklasse til den pris, hvis hun selv ikke er specielt lækker - man kan trods alt få 1 times massage mange andre steder til en 1/3 af prisen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

De har i alt fald en højbgrad af selv følelse, med de priser.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismic skrev, for 14 timer siden:

Tak - der anede mig godt.....:-D

Kan du evt beskrive lidt om virkeligheden så mht udseende og alder m.v., og om du synes der er sammenhæng mellem pris og kvalitet.....jeg tænker her at massagen skal være i topklasse til den pris, hvis hun selv ikke er specielt lækker - man kan trods alt få 1 times massage mange andre steder til en 1/3 af prisen....

Udseendet er ikke noget at råbe hurra for, lettere buttet, et par tatooes, langt mørkt hår.. Alder slut 30 start 40 vil jeg tro.. 

massagen var ikke pengene værd, absolut ikke.. Men gik alligevel derfra med et lille smil på læben.... 

Kommer jeg igen, hmm ved det sku ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun bekræfte den positive beskrivelse. 

Body2body er en fantastisk sanselig og meget tæt oplevelse og Julie er yderst nærværende og dejlig undervejs. 

At hun er meget smuk med en krop der intet lader tilbage at ønske skader så heller ikke. 

'Det er ikke målet der er det afgørende, men vejen dertil.' - er der vist nogen der har sagt engang. Det passer glimrende på oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Elfenben skrev, den 23/8/2016 at 21:23:

Udseendet er ikke noget at råbe hurra for, lettere buttet, et par tatooes, langt mørkt hår.. Alder slut 30 start 40 vil jeg tro.. 

massagen var ikke pengene værd, absolut ikke.. Men gik alligevel derfra med et lille smil på læben.... 

Kommer jeg igen, hmm ved det sku ikke...

Ved godt denne har et par år på bagen, men stadig er aktuel da Julie m.fl stadig annoncerer. 

Vil give dig helt ret i at Julies udseende bestemt ikke sælger billetter. For meget "pynt" i form af tattoos. Og så har hun ikke just mål som en model. Samt alder skal også lægges lidt ekstra til. 

Men skid hul i det. Man skal i stedet vælge hende pga af hendes indlevelse. Havde en times massage swap med hende for et godt stykke tid siden. Hun masserer dig blidt og nænsomt over hele kroppen - dog ikke ret meget pirring mens du ligger på maven. Men det kan hun sikkert nok guides til, vil jeg tro. Det hele er meget tæt, lækkert og intimt. :)

Når du bliver vendt om, fortsætter det tætte og intime endnu mere intenst. Uden at lægge yderligere detaljer på, kan jeg kun bekræfte hendes annonce i, at hun er "virkelig berøringsvenlig" som hun selv skriver det. Og hendes afsluttende kommentar på hjemmesiden:

"...det er derfor også vigtigt for mig at begrænse antallet af bookninger, da jeg sætter stor pris på at kunne hengive mig"

lever til fulde op til den oplevelse, jeg fik hos hende. Hun giver sig virkelig hen både under massagen og hvis du vælger at dyrke sex med hende. Du vil opleve, at der kun er Julie og dig i den tid, du har sammen med hende. Alt andet bliver lukket ude! 

Dyrt - ja

Pris og kvalitet hænger sammen - ja

Skal snart nyde hende igen - ja :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...