Hop til indhold
Thai-fan

Anna på Amita, Silkeborgvej, Århus - en lille dejlig overraskelse

Recommended Posts

http://www.amita.dk/

Lige en kort anmeldelse af en kort (men rigtig god) massage ved Amita i Århus. 

 

Klinikken Amita er som bekendt relativt ny, men på den velkendte (udiskrete) lokation ud imod Silkeborgvej, der er en af de store indfaldsveje her i Århus. 

Efter en hurtig banken på og behagelig kort tid eksponeret i døråbningen skynder jeg mig ind i kælderlokalet. Klinkken følger vanlig Århus-thai-standard, med et forrum, badeværelse og 2 små massagerum. Det hele pænt, rent og nydeligt, men også lidt slidt. De to massøser har tilsyneladende en større flok veninder på besøg, der hilser hjerteligt på, mens de er ved at spise færdig. Klassiske thai-stemning, kort og godt :-) 

 

Anna var til at starte med i en art kåbe. Da hun tog den af, var der ikke meget overladt til fantasien: Den lille røde kjole gik vel godt og vel til midten af numsen, og kavalergangen var absolut i den dybere ende.

Anna er en dejlig thailandsk kvinde på omkring de 30-35 år. Relativt velformet, med bryster, der er "hjulpet på vej", uden at de er kommet op i Linse Kessler-vægtklassen. En lille, dejlig sag på ca. 155 cm, der har den helt rigtige kropsbygning efter min smag, kort sagt. 

Jeg bestiller ½ time, da jeg har et par andre ærinder den dag. Massagen går igang, og Anna kan faktisk både massere nogenlunde kompetent, på samme tid som hun mestrer "antydningens kunst" tl fulde. Efter ca. 20 minutters massage bliver jeg vendt om på "den frække side", helt nøgen. 

Jeg vælger HJ og som ekstra oveni er Anna nøgen. Skøn udsigt til hendes dejlige krop og søde smil. Virkelig en dejlig kvinde, men selvfølgelig også en "professionel" kvinde, der ved hvad hun gør. Der er antydningen af GFE, men så heller ikke mere. 

Efter lidt HJ kommer hun op på briksen (opvarmet, i øvrigt), og vi ligger i en slags HJ-/sutte-69'er, hvor hun masserer mig, mens jeg slikker hende. Absolut skønt:-) 

Hun afslutter stående med et dejligt, langt, blidt HJ til jeg ikke kan holde det tilbage mere. 

Pris: Standard Århus.

 

Jeg er ikke til 10-skalaer eller lignende, men gentagelsesfaren er absolut høj i dette tilfælde. Det lyder til, at Anna bliver i landet et stykke tid endnu. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 3 timer siden:

Hvad er standard Århus, når det kun er en halv time

300 for massage. Kunne nok godt have fået en time, men skulle noget andet senere på dagen. 

Extras også 300. 

=600 i alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thai-fan skrev, den ‎23‎-‎02‎-‎2016 at 20:40:

300 for massage. Kunne nok godt have fået en time, men skulle noget andet senere på dagen. 

Extras også 300. 

=600 i alt. 

Amita Thai Massage har også overtaget Amaliegade 30. 8700 Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Pernielsen1959 skrev, for 26 minutter siden:

Lyder frækt og lækkert, hvad nr. på Silkeborgvej ligger det? vil der ud i næste uge , eller har du et tele nummer der til?

Se hjemmesiden - der står adressen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lod mig lokke i går - ville egentlig have besøgt min favorit Cat i Randers, men efter et par gode anmeldelser her, tog jeg chancen

Det skulle jeg ALDRIG have gjort. Hun er da meget sø og gik også og småsang, men for pokker hun snyder med tiden og efter jeg var vendt om, og hun spurgte hvad jeg ville have og hj var udført, så var det slut

Til gengæld kostede det 100 ekstra i forhold til std. pris

Kommer aldrig igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, for 10 timer siden:

Jeg lod mig lokke i går - ville egentlig have besøgt min favorit Cat i Randers, men efter et par gode anmeldelser her, tog jeg chancen

Det skulle jeg ALDRIG have gjort. Hun er da meget sø og gik også og småsang, men for pokker hun snyder med tiden og efter jeg var vendt om, og hun spurgte hvad jeg ville have og hj var udført, så var det slut

Til gengæld kostede det 100 ekstra i forhold til std. pris

Kommer aldrig igen

Du må havde været uheldig, eller der har der været dårlig kemi.

Har altid selv været til freds og altid fået god massage..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 1 time siden:

Du må havde været uheldig, eller der har der været dårlig kemi.

Har altid selv været til freds og altid fået god massage..

 

 

jeg kan godt genkende det

Redigeret af Flaber

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...