Hop til indhold
Romeomand

Trans Sabrina i Flensburg

Recommended Posts

https://m.sexnord.net/#/profile/11021

Besøgte i lørdags Trans Sabrina i Flensburg på den för mange kendte adresse i Burgstrasse.

Vidste på forhånd at der var tale om en xxl trans med store bryster og sul på kroppen,  men tænkte at jeg skulle

Udfordre mig selv lidt og ikke altid gå efter slanke ladyboys.

Aftalte på telefon at det skulle være 100/45 naturfransk og anal til Sabrina, og gensidige udløsninger. 

Alles gut på ikke super tysk...tænker at hun er spansk, men fik ikke lige spurgt.

Ringede på til aftalt tid, ventede, ringede på igen og så endelig blev jeg lukket ind. Lille værelse med god varme, lidt for meget efter min smag.

Sabrina var i badekåbe med korset og strømper under, vi fik klaret betaling og jeg fik smidt tøjet, blev kamp liderlig af at se Sabrinas fyldige bryster og numse.

Hun kindkyssede og bød mig en cola, jeg takkede og gik igang med at lege med Bryster, siddende på sengen mens hun suttede løs på mit lem.

Fik pakket en overraskede lille pik ud, måske 10 cm, men super hård. Hun ville gerne kneppet doggy, så det gjorde vi . Kæmpe numse, men feminin og ok stram røv.

Lidt forskellige stillinger senere var jeg klar og fik ok for at sprøjte løs uden hylster, men det resultat at jeg ramte hendes krop ansigt, mund og hår....

Ingen sure miner, hun ville gerne spilles til udløsninger med et par fingre i røven, så det klarede vi også.

En god oplevelse,  hun er der måske i 7 dage endnu, de skifter ofte i Flensburg,  men fandme frisk pige, ikke den sidste xxl jeg har prøvet, man kan køre hårdt på i røven 

Og der er kun dejlig stønnen og ingen piveri. ... 

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaha,  måske er billederne let retouchere,  men det er den rigtige TS...

God numse og bryster, rimelig liderlig, hvad vil man næten mere....:wink:

 

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...