Hop til indhold
Cassiopeia

BØF OG BLOWJOB DAG 14 marts.

Recommended Posts

 

Så er der dømt b&b dag - mændenes Vallentins dag ;-) 

 

Vi disker op med den vildeste pop-up resturant hvor vi forkæler både gane og pik. Maden bliver serveret af 3 topløse piger, som også tager sig af dit kæreste eje. 

Der er dømt mandehørm du aldrig glemmer.  Det bliver ikke kedeligt, det garanterer vi. 

Der er lagt op til årets frækkeste popo up middag. Imens du nyder din bøf, kan du se frem til et lækkert blowjob og fræk underholdning. 

Middagen vil vare 45 min. . Skulle du have lyst til at tilkøbe ydelser, som en fræk dessert er det naturligvis muligt. 

Vi har serveringer i tidsrummet 12 til 15, 15 - 18 og 18 - 21. Der vil være max 8 tilbords. 

Når vi har alle tilmeldingerne, vender vi tilbage med din specifikke tid i dit ønskede tidsrum. 

Arrangementet får du til den nette pris af 1200 kr. 

Tilmelding hurtigst muligt,  senest den 10. marts. Der lægges et depositum på 500 kr. som vi beholder ved mangelende fremmøde. 

Du kan tilmelde dig via mail, eller hos os på Cassiopeia. 

 

Vi glæder os for vildt til mandehørm den 14. marts. ;-) 

 

Vi tager forbehold for ændringer. 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hej igen - det lyder som et super sjovt event :) 

jeg vil høre om det er sådan lidt gb. Agtigt hvor man kan få de blows der nu engang er tid lyst og plads til? 

Eller det "bare" et et blow job? 

Håber self på det første :) 

Mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Cassiopeia skrev, for 1 time siden:

Hej Anders :-)

Det bliver et super sjovt og frækt event, som du da helt sikkert skal med til ;-)

Det bliver hvad der nu er tid og plads til, ligesom du skrev først. Vi har også lidt fræk underholdning. 

Knus Cassiopeia 

Lyder rigtigt godt :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

A very nice new concept by Cassiopeia. I hope it will be a great event. Very nice to see new ideas pop up here and there now. Keep up the great work!! Very nice!! From what I heard at Cassiopeia there are also other plans for special events later on this year. I am looking forward to that!! Wish both ladies and gents a great Valentine at CAS!!

Best regards!/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Mandens Dag" lød da som et spændende tiltag.

 

Håber det var en succes for alle parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shorty: "Hvor er det fedt at være mand!" Freja: "I hvert fald en dag som i dag ;-)" ja tak!

total luxus, under, over og rundt om bordet. Selv ud af højttalerne. Fedt arrangement hos Cassiopeia + Stars 

glæder mig til hvordan I vil toppe dette i fremtiden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder sjovt.

Spændende hvornår I Cassiopeia, har flere interessante og spændende ideer i posen..

Jeg vil gerne smede mens jernet er varmt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 8 timer siden:

Det lyder sjovt.

Spændende hvornår I Cassiopeia, har flere interessante og spændende ideer i posen..

Jeg vil gerne smede mens jernet er varmt!

Ja pigerne kan både blæse og have jern i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...