Hop til indhold
Gæst

Kayly Vejle - super!

Recommended Posts

Gæst

Jeg havde herinde set masser af gode anbefalinger af Kayly, og tænkte at jeg ville prøve det af. 

Så ringede og fik tid. Ved ankomst spurgte Kayly om det var OK, at hendes kollega masserede mig. Hvilket jeg bare sagde kort NO til. Hun grinede og viste mig i rummet. Super humør.

hun var allerede meget frisk.

Jeg sagde, at jeg ikke var interesseret i massage. Men at jeg udelukkende var kommet for at få et blowjob. Helt ok, og hun var frisk og fræk. 

Gjorde mig klar, og hun spurgte mig, om jeg ville ligge eller sidde på kanten af briksen. Helt perfekt at spørge om det. Jeg sagde at jeg ville sidde og bad hende finde brysterne frem. 

Og så gik hun ellers igang. Hold da op. Hun er super. Sutter som en drøm, og viser den interesse for pikken, som gør en mand glad. Den får hele turen, og heldigvis med små pauser, så hun forlænger nydelsen for en. 

Da jeg havde nydt det længe nok, sagde jeg at jeg var klar, og hun intensiverede, og suttede mig til eksplosion. Alt i mens hun behold pikken i munden under hele forløbet. Hun brugte et minut på at suge mig helt tom, og fandt servietter og tørrede mig fint af.. Stille og roligt  

Først herefter gik hun over og tog køkkenrulle og spyttede ud :-) perfect wife  

alt i alt en super oplevelse, som jeg varmt kan anbefale. De små ekstra ting hun gør og humøret gør at man kommer igen.

god aften til jer  

Boca

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...