Hop til indhold
Guest razorfiend

Tidligere Sean Dee, (der hvor Ten også var) Fredericia

Recommended Posts

Guest razorfiend

https://annoncelight.dk/showad/202311

Var forbi igen og fik massage med HJ af San igen (hende med rosen), Hun er stædig super sød. Der er nu 3 piger der dog ingen Ten eller Jaja -hende den dyre er taget hjem! :)

Alle pigerne er lækre og især San er berøringsvillig ^^ 

Næste gang tror jeg hende den anden skal prøves :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

- oooops - I did it again > <

Det hedder nu Waree

Idag måtte jeg prøve Bee... Hun ser ud som på billederne, og har en slank og fast krop,  med 2 små søde tatooes foran og en for beskyttelse på ryggen. :)

Jeg besøgte for massage (1t) og evt HJ; men da jeg så hende endte det med fuldpakke. 

Massagen var god og hun kunne finde ud af at lægge krafter i der hvor jeg havde brug derfor (nakken mainly) 

Undervejs pirrede hun mig ved at få stillet sig således min hånd endte i hendes skridt! - det gav anlededning til en del lange suk fra hende og nussen fra min side :D 

Da jeg vendte mig om tog hun tøjet af og jeg kunne ikke lade hende massere i fred ^^ Så vi lavede en 69 som det lød som om hun nød vældigt og jeg kom af det. Dejlige naturlige bryster som hun delte med mig flittigt! og en fræk velsmagende mis! :P

- oh well - så masserede hun færdig mens vi hyggesnakkede om alt muligt fra ærgeligt vintervejr til slangesuppe! :D

Hvis jeg havde haft en ½ time mere havde jeg knalet hende også :o 

Super oplevelse og fantastisk sød pige der hele vejen igennem fik mig til at slappe af og var nærværende.

Hende bliver jeg nok nødt til at besøge inden hun tager tilbage til Thailand! - for næste gang hun skal nordpå er det til Norge! 

EDIT: stavekontol.

Redigeret af razorfiend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog hun tøjet af før eller efter I havde aftalt ydelsen? Hvad kostede fornøjelsen og talte hun dansk eller engelsk?

Jeg tror da også snart jeg skal en tur forbi. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

hov! ja var lidt revet med da lige jeg skrev. 

Hun snakker engelsk ret godt og tog tøjet af da jeg vente mig rundt for at få masseret forsiden :D - forside massagen måtte dog lige vente lol

Jeg tror Bee er en af de få det virkelig føltes som naturligt samkvem med, det er ofte lidt stift eller fraværende, men det var hun ikke. Super nærværende og lidt drilsk på den gode måde. 

Selvfølgelig skal det nævenes at alle har forskellig kemi, men jeg var lige heldig det her ramte plet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Razorfiend 

Det lyder meget meget spændende og det "gamle" sted borger jo for gode og sunde oplevelser. 

Hvordan er prisniveauet ? for bl.a. 1 time med fuldpakke ? 

De Bee & Sun skal meget snart have et besøg og nærmere undersøgelse !!!

god onsdag aften

69lover 

razorfiend skrev, 1 time siden:

hov! ja var lidt revet med da lige jeg skrev. 

Hun snakker engelsk ret godt og tog tøjet af da jeg vente mig rundt for at få masseret forsiden :D - forside massagen måtte dog lige vente lol

Jeg tror Bee er en af de få det virkelig føltes som naturligt samkvem med, det er ofte lidt stift eller fraværende, men det var hun ikke. Super nærværende og lidt drilsk på den gode måde. 

Selvfølgelig skal det nævenes at alle har forskellig kemi, men jeg var lige heldig det her ramte plet. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

hey, 600 for ½ time +HJ, 1200 for en fuldpakke, som ca er prisen i Fredericia... Det er immervæk billigere at hoppe på en privat diskret hvis det er knaldet man søger, men jeg døjer med nakkesmerter, så det er en god kombi for mig :)

Jeg har allerede lyst til Bee igen, damn det er en farlig "hobby" det her :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...