TaiZ 13 Skrevet 22. Februar, 2016 Hvad skriver i til SB få at få kontakt med dem eksempel? Jeg har haft skrevet til nogle med et stille og rolig tone men stadig ikke noget respons? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2016 se det som dating - blid dating.. det er vel de færreste piger der tænder på en anmassende fyr der skriver pris i første kontakt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Februar, 2016 TaiZ skrev, for 1 time siden: Hvad skriver i til SB få at få kontakt med dem eksempel? Jeg har haft skrevet til nogle med et stille og rolig tone men stadig ikke noget respons? Dig og 500 andre... hvis du ikke giver et godt tilbud på den ene eller den anden måde - så tror jeg ikke du skal regne med at blive brugt tid på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 22. Februar, 2016 Hej, du ser sgu fræk ud. Ved det er lidt lige på og hårdt, men jeg søger sex og yder gerne en lille økonomisk gave i bytte, er du interesseret??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TaiZ 13 Skrevet 22. Februar, 2016 Tak tak og Jingle Balls det virkede sku du the man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 23. Februar, 2016 TaiZ skrev, for 14 timer siden: Tak tak og Jingle Balls det virkede sku du the man JEP!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg