MOMAS 1 Skrevet 22. Februar, 2016 Nogle der har besøgt hende? Hun virker ret frisk https://sugardaters.dk/show?alias=betty+boob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. Februar, 2016 Hvor i landet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. Februar, 2016 gider jeg ikke hvis du ikke vil bruge tid på lige at skrive v or det er fra man skal logge i d og en masse og det virker ikke fra iPhone 5 ved at klikke direkte- så det havde været en udemærket service der hvis udført havde lokket mig og måske andre Til at gøre sig umage med at hjælpe en brormand men det bliver nok ikke dine forespørgseler jeg bruger tid på så bare spar dog det enorme arbejde der wr at skrive et bynavn istedet fpr at skrive klik på linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. Februar, 2016 Ps spurgte fordi jeg tror jeg kender hende så hvis det havde været Kbh kunne jeg lige have dobbelt tjekket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg