Hop til indhold

Thai Guf Fredericia?

Featured Replies

Skrevet

Hej guys

Nogen der kender de her to piger? Evt. fra andre massagesteder?

Skrevet

Her kigger jeg lige med. Nogen der kender priserne hos dem?

Skrevet

Virker meget spændende - følger lige udfaldet............

Skrevet

Pigerne er de 2 jeg mødte i det tidligere Saen Dee for 2 uger siden, så jeg formoder det er der det foregår. Jeg har anmeldt Sun her, dog kun med HJ:

Jeg ville have besøgt Bee i går da jeg var i nabolaget, men hun var desværre optaget. Men hun skal helt sikkert prøves snart, da hun virker frækkere og mere lækker end Sun.

Skrevet

Beklager Lange, det kan ikke helt afvises, at det var mig, der nød Bees selskab, hvis det var i går eftermiddags.... Det er i Saen Dees lokaler i Fredercia, og det er hende på billederne til højre - og hun får min varmeste anbefaling. Massagen var ikke noget at skrive hjem om - dejlig varm olie, bløde strøg, som på hendes forespørgsel blev en smule hårdere, men absolut uden effekt på ømme muskler, myoser m.v.

Til gengæld blev bettemanden løbende pirret, og det endte naturligvis med en opgradering af mersalget til "full service" til åbenlys gensidig fornøjelse.....

Sprød krop, lille god røv, flotte babser, stram og villig...det var faktisk ret forrygende..... Faktisk så godt, at jeg havde tænkt mig at holde nyheden for mig selv, men af hensyn til privatøkonomien må jeg hellere dele med mine (hul)brødre.... så er der jo chance for, at hun er optaget.... ;-)

Hun oplyste, at hun tidligere har besøgt Vejle.

2 Michelinstjerner til en gourmetoplevelse udenfor hovedstaden herfra....

Redigeret af wobleren
stavefejl

Skrevet
Minkz skrev, 1 time siden:

kan de dansk?

dansk er med i fuld pakke. så det burde de kunne

Skrevet

nøj hende til højre er fucking fræk! dem må jeg besøge en dag, hvad kostede det ?

Skrevet
saccy skrev, for 1 time siden:

nøj hende til højre er fucking fræk! dem må jeg besøge en dag, hvad kostede det ?

Kig under anmeldelser (Thai Guf og Waree).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.