Hop til indhold
Guest Professoren

Thai Guf Fredericia?

Recommended Posts

Pigerne er de 2 jeg mødte i det tidligere Saen Dee for 2 uger siden, så jeg formoder det er der det foregår. Jeg har anmeldt Sun her, dog kun med HJ:

Jeg ville have besøgt Bee i går da jeg var i nabolaget, men hun var desværre optaget. Men hun skal helt sikkert prøves snart, da hun virker frækkere og mere lækker end Sun.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager Lange, det kan ikke helt afvises, at det var mig, der nød Bees selskab, hvis det var i går eftermiddags.... Det er i Saen Dees lokaler i Fredercia, og det er hende på billederne til højre - og hun får min varmeste anbefaling. Massagen var ikke noget at skrive hjem om - dejlig varm olie, bløde strøg, som på hendes forespørgsel blev en smule hårdere, men absolut uden effekt på ømme muskler, myoser m.v.

Til gengæld blev bettemanden løbende pirret, og det endte naturligvis med en opgradering af mersalget til "full service" til åbenlys gensidig fornøjelse.....

Sprød krop, lille god røv, flotte babser, stram og villig...det var faktisk ret forrygende..... Faktisk så godt, at jeg havde tænkt mig at holde nyheden for mig selv, men af hensyn til privatøkonomien må jeg hellere dele med mine (hul)brødre.... så er der jo chance for, at hun er optaget.... ;-)

Hun oplyste, at hun tidligere har besøgt Vejle.

2 Michelinstjerner til en gourmetoplevelse udenfor hovedstaden herfra....

Redigeret af wobleren
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
saccy skrev, for 1 time siden:

nøj hende til højre er fucking fræk! dem må jeg besøge en dag, hvad kostede det ?

Kig under anmeldelser (Thai Guf og Waree).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...