Hop til indhold

Priser Thai steder Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg tænker på at besøge enten Aroma eller PP Thai massage på Thorvaldsgade. Men jeg ville høre hvad jeres erfaringer med at få fuld pakke og hvad prisen er de to steder?

Derudover kan man springe massagen over og gå direkte til fuld pakke eller er det kun med massagen? Hvis man kan dette hvad vil prisen så være?

Skrevet

Var på Aroma i går, bare for at få almindelig massage. Her fik jeg at vide at de havde meget høje priser på ekstra. Hun sagde at det kostede 1000 for en halv time. Og selv om jeg grinede noget af det, holdt hun fast i den pris. Det var ikke fordi jeg var interesseret (havde råd...) i går, så det virkede sådan set ærligt nok - og ikke bare som et forsøg på at slippe for mig ;-)

Bottom line: Aroma er nok ikke det rette sted at få hele turen. Steve, hvorfor ikke bare winner i Herluf Trolles gade eller Randersvej 7? Jeg vil i hvert fald aldrig give mere end 1000 for en time - og helst kun 800. Det er mange penge i min verden.

Redigeret af Opdageren
fejl der kunne føre til misforståelser

Skrevet
  • Author

Okay Ja det var ikke billigt. Normalt er jo de 1000 for massage og fuld pakke?

Det er jo lidt med den pige der er der hvor jeg gerne vil hen.

Hvad med PP Thai massage på Thorvaldsgade er der nogen erfaringer med Pris der?

Skrevet

Pp 1000kr fuldpakke 

hende jeg legede med sidst var ok men lidt passiv

venligst 8000

er også blevet præsenteret 1000kr for 1/2 time hos aroma men det er aldrig sket. Endte sidst op med en time med en dejlig pige men hun er nok væk. Skrev en anmeldelse dengang. 

Skrevet
  • Author

Okay der er en nu som ser ganske sød ud. Men om hun så er dyrere eller der kan forhandles ved jeg desværre ikke ?

Redigeret af steve

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.