Hop til indhold
Maxxx6000

Barbie1234

Recommended Posts

Ikke for at være lyseslukker her, men man skal være udstyret med ubegrænset tålmodighed for at lave aftaler med hende. Hun er den type af SB, der kan uden varsel få mens flere gange om måneden - også 15 min før aftalt møde ;( Køn pige! Det lykkedes dog for mig en enkelt gang, men der er mange begrænsninger: ingen bj og kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om jsp kan give mig ret i, at hendes billede på profil er ikke hendes egen. Det er ihvertfald en meget anderledes pige man mødes irl ;) Eller er det bare mig, der har meget svage ansigtsgenkendelsesevner ;) Og så er hun mere buttet end angivet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jeg blev også overrasket da jeg så hende live, ærger mig over at jeg ikke havde røv nok i bukserne til at sige nej tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine

Billedet på hendes profil er hendes eget. Hun tilbyder kun sex med gummi og giver ikke blowjobs. 

Hun er bestemt ikke buttet, men går under "Normalvægtig" - Er dette et problem kan I naturligvis altid vælge pigerne som vælger "Slank" så skal I nok få lov at se knogler.

Hun får ikke menstruation flere gange om måneden, hun kan bare ikke nænne at fortælle jer, at hun ikke tænder på jer, og derfor bliver væk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuStudine skrev, for 19 timer siden:

Billedet på hendes profil er hendes eget. Hun tilbyder kun sex med gummi og giver ikke blowjobs. 

Hun er bestemt ikke buttet, men går under "Normalvægtig" - Er dette et problem kan I naturligvis altid vælge pigerne som vælger "Slank" så skal I nok få lov at se knogler.

Hun får ikke menstruation flere gange om måneden, hun kan bare ikke nænne at fortælle jer, at hun ikke tænder på jer, og derfor bliver væk ;)

Hej

Det lyder til du kender Barbie. :-)

Er Barbie også her på eroguide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine
Maxxx6000 skrev, for 5 timer siden:

Hej

Det lyder til du kender Barbie. :-)

Er Barbie også her på eroguide?

Ja det gør jeg. Rigtig godt faktisk.

Nej det er hun ikke. Dog følger hun med i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine
jsp skrev, for 2 minutter siden:

Jag tror SUStudine og Barbie1234 er en og samme person :shock:

Ja? Det kunne vi have været. Det er bare ikke tilfældet. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...