Hop til indhold
Niki Geisha

Sexbloggere...

Recommended Posts

Der er så mange bloggere ude i verden.... Og jeg læser nysgerrig med på mange forskellige slags blogge...
Ved ikke om det er flest kvinder der gør sig i den verden, men jeg læser alt der har min interesse: tøj, boligindretning, mad, om rejser, og selvf. omkring sex :) 
Men nogen af dem jeg engang har fulgt i den danske blogland, ja, de skriver ikke længere... eller holder i hvert fald en pause.
Susanne skrev engang en blog, og engang var der også en kunde der skrev om hans oplevelser.... men de er ikke aktive i blogland mere.

Så søde piger og mænd, er der nogle blogge i læser, som i synes jeg skulle læse eller kigge forbi deres site? :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Niki Geisha skrev, for 2 minutter siden:

Tak Sølvpapirshat...
Det var ikke den jeg havde i tankerne... men tusind tak for linket...
Læser du på sexblogger-sites?

Det er ikke meget, men har da tidligere læst nogle af de frække noveller du har lagt op på din blog. Det var meget spændende læsning. :)

Jeg har selvfølgelig også fulgt HenrikDK's blog, som jeg linkede til. Han var tidligere en aktiv skribent herinde, men nu ligger hans profil desværre i dvale :(

Generelt læser jeg mest madlavnings- og livsstilblogs, når jeg søger efter opskrifter og tips på google. Du har da ret i, at det er en god måde at dele ud af sine erfaringer og oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at vide, at der er nogen der læser min blog :) 
Men jeg synes det kunne være fedt, at læse andres beretninger omkring emnet sex.
Og umiddelbart synes jeg at de danske blogs der er, de taler om menneskehandel og gadepiger, og for at være ærlig, så er jeg lidt træt af det emne.
Hvorfor kan vi ikke snakke om det dejlige sex uden at man skal få dårlig smag i munden eller tanker der leder sig væk fra emnet sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...