Hop til indhold
Gæst

Thaipiger i Horsens ...

Recommended Posts

Gæst

Hej.

Har forgæves søgt svar på nettet.

1. Vil meget gerne vide navnet på et par Thai massage klinikker i Horsens by, der tilbyder en smule mere end almindelig massage ... Er umuligt at gennemskue ud fra annoncerne.

2. Vil også meget gerne vide om der er nogen regulære thai bordeller i Horsens by. Har jeg heller ikke kunne finde.

Der skal helst være tale om unge piger i 20'erne. Op til 35 er dog ok. Derudover skal hygiejnen være i orden!

Håber meget nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

En lidt desperat ...

Redigeret af scario

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er desperat er vi jo nødt til at hjælpe dig:

Jeg har selv fået sex ved Sunisah og ved lady spathaimassag2

Begge steder skal man komme nogle gang og bede om den samme hver gang så man får opbygget et lille tillidsforhold og de stoler på dig. Så kan du få hele pakken.

Særlig ved Ladyspathaimassag2 er der en der med farvet hår som tog den i både 1 og 2 og til kun 1000

Der har ligget et thai bordel i smedegade, men ved ikke om hun stadig er åben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for svaret.

Har netop læst en anmeldelse af nummer to: http://www.krak.dk/f/lady-spa-thaimassage:66215568/8700-horsens
Alt lyder meget godt - bortset fra det åbenbart kniber lidt med diskretionen... Så er lidt i tvivl ... Hvad var Din oplevelse af det?

Sunisah har en hjemmeside. Det får mig til kun at tænke almindelig massage. Men det skal jeg ikke lade sig vildlede af, kan jeg forstå.
Hvilke alder har pigerne her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
scario skrev, for 10 timer siden:

Hej.

Har forgæves søgt svar på nettet.

1. Vil meget gerne vide navnet på et par Thai massage klinikker i Horsens by, der tilbyder en smule mere end almindelig massage ... Er umuligt at gennemskue ud fra annoncerne.

2. Vil også meget gerne vide om der er nogen regulære thai bordeller i Horsens by. Har jeg heller ikke kunne finde.

Der skal helst være tale om unge piger i 20'erne. Op til 35 er dog ok. Derudover skal hygiejnen være i orden!

Håber meget nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

En lidt desperat ...

Faida i smedegade 26 er vist mere et bordel end thai massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
scario skrev, for 2 timer siden:

Tak for svaret.

Har netop læst en anmeldelse af nummer to: http://www.krak.dk/f/lady-spa-thaimassage:66215568/8700-horsens
Alt lyder meget godt - bortset fra det åbenbart kniber lidt med diskretionen... Så er lidt i tvivl ... Hvad var Din oplevelse af det?

Sunisah har en hjemmeside. Det får mig til kun at tænke almindelig massage. Men det skal jeg ikke lade sig vildlede af, kan jeg forstå.
Hvilke alder har pigerne her?

Jo du har ret ladyspa2 ligger centralt, men der er jo ingen der ved hvad du køber der. Jeg går altid derind fordi hende den ene er med på næsten alt. Hun er ikke den store skønhed tværtimod, men hun smiler og giver god service. Massage kan hun ikke.

Ja Sunisah har en hjemmeside, det skal du ikke lade dig snyde af. Næsten alle pigerne er med på alt og den ene af dem giver glædeligt i all 3 huller, men som sagt kom der nogle gange så de er trygge ved dig. Alder vil jeg tro omkring 40.

Håber du kan bruge svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
LiderligL skrev, den 21/2/2016 at 16:22:

Jo du har ret ladyspa2 ligger centralt, men der er jo ingen der ved hvad du køber der. Jeg går altid derind fordi hende den ene er med på næsten alt. Hun er ikke den store skønhed tværtimod, men hun smiler og giver god service. Massage kan hun ikke.

Ja Sunisah har en hjemmeside, det skal du ikke lade dig snyde af. Næsten alle pigerne er med på alt og den ene af dem giver glædeligt i all 3 huller, men som sagt kom der nogle gange så de er trygge ved dig. Alder vil jeg tro omkring 40.

Håber du kan bruge svar

Kunne man måske få navn/beskrivelse på hende fra Sunisah der også tilbyder hul2, er der tillæg for dette eller det incl. i standard prisen? tak fro hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har stadig nogle betænkeligheder.

Føler mig ikke overbevist om jeg kan være sikker på de vasker hænder / vasker sig (hvad der nu er behov for, alt efter hvad de har foretaget sig sidst), mellem hver kunde. Har på ingen måde lyst til at "komme i berøring" med den der har været der før mig. :/

Noget helt andet. Jeg har svært ved at overvinde hæmningerne (med henblik på at gøre det). Ikke i forhold til noget eventuelt seksuelt, men i forhold til at vise min krop frem.
Jeg er 185/77. Hvilket er ret normalt. Men jeg er ikke ligefrem noget muskelbundt. Der er synd at sige ikke så mange synlige muskler at massere... Er bange for reaktionen... Spekulere på om det måske vil blive opfattet mærkeligt jeg kommer. Baggrunden for det, er heller ikke at få "løsnet op" (længes efter at blive rørt ved / kropskontakt) men det ved De jo ikke ...

Redigeret af scario

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt er Thaier et meget "renligt" folkefær. Mukelbundt eller ej, det kunne jo være at du er halv professionel maraton løber. Uden at være psykolog tænker jeg du skal slappe lidt af, hvis du har lyst til at blive rørt ved så bestil en almindelig gang massage og se om det udvikler sig. Slap af og nyd livet. Du skriver at du ikke vil give 1200 kr. Som med så meget andet her i livet får du hvad du betaler for. Hvis du så oven i købet både smiler og er høflig og venlig, ja får du sjovt nok det igen. Hvad betyder et par hundrede mere eller mindre hvis det skal gøre forskellen på en oplevelse og en fantastisk oplevelse.Hav en rigtig dejlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hmm... man kan da vist ikke over en kam slå fast de alle er ens. Mennesker er forskellige. Desværre også hvad renlighed angår. Det gælder uden tvivl også thaier.

Man høre fra tid til anden om klinikker der ikke er særligt appetitlige ...
Kendte selv for år tilbage en der sommetider betalte for sex. Han fortalte han havde været på et thai bordel hvor pigen, da de var færdige, tørrede hans p*k af med et håndklæde. Hvorefter hun lagde det i et mønster på sengen!
Da han spurgte fik han med rædsel bekræftet hvad det så ud til: De brugte det samme håndklæde igen ... :-?

Er der nogen der har besøgt thaiklinikker i Horsens, som VED noget om det? Om de det pågældende sted vasker sig mellem kunderne ... osv.

Redigeret af scario

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den 27/2/2016 at 14:56:

Har stadig nogle betænkeligheder.

Føler mig ikke overbevist om jeg kan være sikker på de vasker hænder / vasker sig (hvad der nu er behov for, alt efter hvad de har foretaget sig sidst), mellem hver kunde. Har på ingen måde lyst til at "komme i berøring" med den der har været der før mig. :/

Noget helt andet. Jeg har svært ved at overvinde hæmningerne (med henblik på at gøre det). Ikke i forhold til noget eventuelt seksuelt, men i forhold til at vise min krop frem.
Jeg er 185/77. Hvilket er ret normalt. Men jeg er ikke ligefrem noget muskelbundt. Der er synd at sige ikke så mange synlige muskler at massere... Er bange for reaktionen... Spekulere på om det måske vil blive opfattet mærkeligt jeg kommer. Baggrunden for det, er heller ikke at få "løsnet op" (længes efter at blive rørt ved / kropskontakt) men det ved De jo ikke ...

Tag det helt roligt. Du skal jo ikke score dem. Det har du dine penge til. ;-) Du skal forstå, at thaikvinder har et andet forhold til kroppen og nøgenhed end vi har her i Skandinavien. De vil bare gerne have, at du har det rart - det er det vigtigste for dem, når du selvfølgelig betaler for det. Og selvfølgelig har du muskler, der kan have behov for massage - ellers kunne du jo ikke stå oprejst. 

Den omtalte diskretionsmangel i anmeldelsen er for LadySpa på Sønderbro. Hvis du i stedet vælger LadySpa2 i Kongensgade, er der vist altid diskretion. De har lukkede lokaler til massage. Hvis du får hende med det farvede hår, vil hun være skide sød ved dig, og hun vil forkæle hele din krop. Når du er igennem de første 45 minutter vil hun lade en hånd tage blidt fat om din pik og spørge, om den også skal masseres. Og det vil du sikkert have svært ved at sige nej tak til....så vil hun nænsomt massere dig til en udløsning med masser af olie på pikken....og hun vil nænsomt rengøre dig bagefter, smile til dig og massere dig færdig. 

Det er et godt sted at få den første oplevelse, tror jeg. Der er også steder, hvor de hiver i banditten for at få det overstået - og så mener at massagen er overstået, når dilleren har spyttet. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der andre end LiderligL, der har fået sex hos LadySpa2? Jeg kan jo se på LiderligL's erfaringer i en del andre tråde, at han åbenbart har en uoverstigelig charme og lækkert hår, som får pigerne til at tilbyde ydelser, de ikke tilbyder andre.

Men hvis der er andre erfarne medlemmer, der har fået sex i Kongensgade, skal jeg helt klart derhen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Ladyspa 2, for ca. 14 dage siden, jeg fik en tid kl. 08.30, der var ikke åbnet da jeg kom et par minutter før, men efter 5 min. Kom der en thai gående, og låste tror det var Mutter selv. Jeg kom ind og blev anvist rummet, og hun skiftede tøj, sexet kjole, men det var så også det mest sexede, ved det besøg, og helt ærlig, så var lysten der heller ikke, lidt ældre model og virkede lidt slidt. Ang. Massagen så var den i top, god hård massage i en time. Hun pustede noget undervejs, og påstod hun var træt, da hun var færdig, så hvordan den sidste kunde vil blive behandlet den dag, kan jeg kun gisne om. Men nul tilbud om sex, der var ikke andre piger i butikken imens jeg var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, for 19 timer siden:

Er der andre end LiderligL, der har fået sex hos LadySpa2? Jeg kan jo se på LiderligL's erfaringer i en del andre tråde, at han åbenbart har en uoverstigelig charme og lækkert hår, som får pigerne til at tilbyde ydelser, de ikke tilbyder andre.

Men hvis der er andre erfarne medlemmer, der har fået sex i Kongensgade, skal jeg helt klart derhen.

Ja det må være mit lækre hår og min store topmave der gør jeg får oplevelser... Jeg plejer ikke at få sex de første par gange når jeg vælger et sted.... Og jeg lader som regel tingene udvikle sig så sker der nogen gange det man kan få dem overtalt.

Jeg har også valgt at spille lidt naiv i forhold til pigerne så har de altid parraderne nede.

Hende jeg har prøvet kalder sig Nit (ved ikke om det er rigtig stavet og om hun er der mere, ved jo at pigerne skifter rundt..

Der er kommet et nyt sted i Horsens, det hedder Byens Welness og der kan du få alt hvad hjertet begære undtagen massage. Har kun prøvet det selv en gang og mens jeg klædte om gik pigen i bad så kom hun ind med kort kjole og ingen trusser hvilket hun hel tiden viste mig. Massage kunne hun ikke, men hun var god til så meget andet. Pris 1.000 for fuld pakke

Del dette indlæg

Link til indlæg
LiderligL skrev, for 3 timer siden:

Ja det må være mit lækre hår og min store topmave der gør jeg får oplevelser... Jeg plejer ikke at få sex de første par gange når jeg vælger et sted.... Og jeg lader som regel tingene udvikle sig så sker der nogen gange det man kan få dem overtalt.

Jeg har også valgt at spille lidt naiv i forhold til pigerne så har de altid parraderne nede.

Hende jeg har prøvet kalder sig Nit (ved ikke om det er rigtig stavet og om hun er der mere, ved jo at pigerne skifter rundt..

Der er kommet et nyt sted i Horsens, det hedder Byens Welness og der kan du få alt hvad hjertet begære undtagen massage. Har kun prøvet det selv en gang og mens jeg klædte om gik pigen i bad så kom hun ind med kort kjole og ingen trusser hvilket hun hel tiden viste mig. Massage kunne hun ikke, men hun var god til så meget andet. Pris 1.000 for fuld pakke

Jeg tror jeg prøver byens wellness ;-) hvad fir en pige skal man spørge efter, der er til det frække 

vectra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
LiderligL skrev, for 3 timer siden:

Hej LiderligL
jeg kan ikke finde stedet på Thailisten Vest.

Så håber du vil sende en hilsen til OD med fakta om stedet, pigens navn og ydelser - så har vi andre også en mulighed for at få lidt hygge...

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

De reklamerer stort set alle i Onsdagsavisen - se link: http://onsdagsavisen.dk/?lopper=2

Og de fleste steder gives fuld pakke. Specielt kan jeg anbefale: Phoonsuk Thaimassage, Borgergade 23C, Horsens, hvor de har en rigtig dejlig pige - primært om formiddagen (kan ikke lige huske navnet - Fa eller Pa måske)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-nyder skrev, for 12 timer siden:

De reklamerer stort set alle i Onsdagsavisen - se link: http://onsdagsavisen.dk/?lopper=2

Og de fleste steder gives fuld pakke. Specielt kan jeg anbefale: Phoonsuk Thaimassage, Borgergade 23C, Horsens, hvor de har en rigtig dejlig pige - primært om formiddagen (kan ikke lige huske navnet - Fa eller Pa måske)

Phoonsuk det er der der er åbnet 50 cm fra loftet og ned, så det er meget lyt - jeg har været der 2 gange, har fået HJ men det har ikke været optræk til mere. Og hun gav udtryk for at det var vigtigt at jeg var stille, da det nemt kunne høres - derfor undrer det mig at du skriver at man kan få fuld pakke der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
Thai-nyder skrev, for 13 timer siden:

Det der med fuld pakke de fleste steder i Horsens er da helt fri fantasi fra Thai-nyder, det er de færreste steder du kan få mere end HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sanistål
Thai-nyder skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har nu fået tilbudet de fleste steder :-)

hos Aon ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...