Hop til indhold

Færge Norge / Sverige?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere hørt spændende rygter om GP's på færgerne mellem DK og Norge/Sverige. 

Kan nogen mon bekræfte dette / give tips til særlige afgange eller ruter? 

Skrevet

Oslofærgen har været nævnt et par gange her på forum.

Der skulle være pænt gang i den på vejen fra Oslo til København når de først når ud af Norsk territorial farvand.

BB

Skrevet

Hej

Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge.

Pite

Skrevet
Pite skrev, for 1 minut siden:

Hej

Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge.

Pite

Du kan jo heller ikke gå andre steder hen, så konkurrencen er lig nul...

Skrevet
Pite skrev, for 11 minutter siden:

Hej

Pite

Nordmændene er desperate og har penge nok, derfor prisen. 

Skrevet
warmgun skrev, for 6 minutter siden:

Du kan jo heller ikke gå andre steder hen, så konkurrencen er lig nul...

Nej, men den aften, var der rige muligheder i baren, så jeg fandt en der gerne ville se min kahyt indefra og det tog hele natten. *SF* Hun ville så gerne køre med til Vejle næste morgen, så hun slap for toget.

Skrevet
  • Author

Ja, det var da en smule dyrt. Godt klaret at samle en blaffer op til kahyt- rundfart. Billigere og sikkert også sjovere end en prof. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.