Hop til indhold
sydjyden

Færge Norge / Sverige?

Recommended Posts

Jeg har tidligere hørt spændende rygter om GP's på færgerne mellem DK og Norge/Sverige. 

Kan nogen mon bekræfte dette / give tips til særlige afgange eller ruter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oslofærgen har været nævnt et par gange her på forum.

Der skulle være pænt gang i den på vejen fra Oslo til København når de først når ud af Norsk territorial farvand.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 minut siden:

Hej

Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge.

 

Pite

 

Du kan jo heller ikke gå andre steder hen, så konkurrencen er lig nul...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 11 minutter siden:

Hej

Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge.

 

Pite

 

Nordmændene er desperate og har penge nok, derfor prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 6 minutter siden:

Du kan jo heller ikke gå andre steder hen, så konkurrencen er lig nul...

Nej, men den aften, var der rige muligheder i baren, så jeg fandt en der gerne ville se min kahyt indefra og det tog hele natten. *SF* Hun ville så gerne køre med til Vejle næste morgen, så hun slap for toget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...