deralte 2239 Skrevet 20. Februar, 2016 Jeg har været der før for flere år siden, og jeg kan ikke engang huske, hvordan det var, men det var også ligemeget, for jeg regnede med, at der efter al sandsynlighed var kommet en anden kvinde på adressen. 1000 kr. for hel pakke. Jeg havde kun 900, men det blev accepteret. Først lidt massage, så da jeg vendte mig om, og hun så min iver efter mere, trak hun af tøjet. Ganske udmærket sex i et par stillinger. Jeg var ude efter 40 minutter, men det passede mig fint for jeg havde travlt. Jeg glemte at spørge om navnet, men hun var en ganske pæn thaidame i 30érne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anomand 39 Skrevet 26. Juli, 2016 Hej er ny her, og også hvad dette angår. I det jeg bor meget tæt på netop dette sted, tænker jeg - hvorfor ikke? Jeg læser mig lidt frem, og ser at fuldpakke kan komme helt ned på 7-800?? er det rigtigt? er der nogle der kan nikke bekræftende til dette, og er der evt. nogle der har været der for nyligt ?? (i sommers tænker jeg) Jeg læser mig yderligere frem, og ser at mange andre steder i området er mega dyre, 1500kr for infamøse hedemanns for eks. Det er for dyrt for mig, da jeg er ung. Er der noget feedback at få? Tusind tak på forhånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1217 Skrevet 26. Juli, 2016 Jeg var der for 3-4 måneder siden, og fik jævn kedelig massage af en ligeså jævn kedelig kvinde, men hun var MEGET opsat på fuldpakke. Jeg takkede nej, da hun i mine øjne ikke var særlig attraktiv, hverken udseende eller evnerne til at massere og pirre tilstrækkeligt, men hun blev ved med at plage for fuldpakke, så jeg tror prisen kan forhandles, men ved det ikke. Ved heller ikke, om der er nye piger på stedet, og har heller ikke behov for at undersøge det ... Fik i øvrigt massage på en madras på gulvet i et ret stort rum. Der var pænt og rent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 27. Juli, 2016 (edited) Husker også Gong Watpo som et sted på det jævne, da jeg besøgte det for et par år siden. 700 eller 800 for lidt oliemassage og sex i ½ time er vel rimeligt, men det var en oplevelse på det jævne. Madrassen på gulvet er der stadig, lyder det til. Pænt og rent sted, så intet at udsætte der. I betragtning af, at der er så mange andre (og bedre) steder i Århus pt. så er det ikke et sted, jeg ville komme igen. At dømme ud fra mine egne og andres oplevelser/anmeldelser, så er der bedre bud derude: PP, N & N, Amita, Mali Thai på Kiers Plads (Cream..) mfl. Redigeret 27. Juli, 2016 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg