Hop til indhold
powerpoint

Når naturen overstiger optugtelsen

Recommended Posts

Når naturen overstiger optugtelsen

 

Jeg ville egentlig gerne haft dette emne flettet ind i voldtægtsstrengen af GP’ er, men vi har desværre en adm. fra de nordlige og utilregnelige mandater, som sædvanlig ikke følger med i hvad der rører sig i Danmark, og fred nu være med det. Så er det hans/hendes problem så længe vedkommende klamrer sig med neglene til det smeltende isbjerg. Spændende at se hvor mange humanister der står parat når (lortet) isen smelter.

Så for at undgå ” bonuspoints” for afsporing af en tråd så starter jeg denne streng.

Inden helvede bryder løs – så lad mig lige slå fast – at alle former for voldtægt , fysiks- og eller psykisk vold som baggrund er afskyeligt , og burde medføre en  ”fuldstændig afmontering ” som desværre ville give mere trængsel på dametoiletterne J.

Når det så er sagt kunne jeg godt tænke mig at høre om der aldrig er nogen mænd som har følt sig VOLDTAGET? (Heteroseksuelt)

På stående fod vil jeg sige at jeg husker 3 tilfælde, som ville kunne kategoriseres i den nugældende lovgivning.

 

Det næste punkt vedrører overskriften og skyd mig nu ikke noget i skoene, som jeg ikke har sagt og/eler står til mål for.

Det vedrører faktisk overskriften.

Bare lige for at sætte tingene i relief:

Jeg har i min tid mødt mange piger 13 – 19 år som efter sigende var blevet gravide ved det første knald (jf. trådens overskrift). Det overrasker mig overhovedet ikke - det er naturens gang.

Det som jeg går og tygger lidt mere på, det er hvorfor der er så mange voldtægtsofre som bliver gravide af en voldtægt?

Det jeg mener er, i bedste fald er der 4 – 5 dage i en måned en kvinde kan blive gravid, det er jo nok også der man siger pyt med kondom. Men hvorfor bliver de voldtagne kvinder gravide i en større rate end baggrundsbefolkningen?

Jeg ved godt at nogle forsker siger at kvinder ovulerer som kaniner (dvs. lægger æg ved orgasme ) men det er næppe tilfældet ved en voldtægt. Det som interesserer mig mest, det er om kvinder som bliver udsat for voldtægt, udskiller nogle af disse hormonfremkaldende dufte.

Og til sidst et spørgsmål til de GP’er som ikke anvender p-piller eller anden hormon antikonceptionel forebyggelse , har nogen af jer oplevet – lige midt i akten – årh.. skidt der sker sku nok ikke noget.

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...