Nordjyden6 13 Skrevet 19. Februar, 2016 Hej er der nogen har været forbi den nye i kirkegade i fr.havn? Eller på plantagevej ? Vil gerne høre om nogle har haft gode / dårlige oplevelser? nordjyden6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2016 Hej Nordjyden6 Det vil være rigtig godt hvis du lige aflægger de 2 klinikker et besøg, og så efterfølgende laver et par anmeldelser - go for it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyden6 13 Skrevet 20. Februar, 2016 Hej tommeltot har lavet anmeldelse af plantagevej for ca en måned siden. men har ikke været forbi den nye på kirkegade endnu.. Derfor ville jeg gerne høre fra andre om det var godt.. har du nogen gode erfaringer heroppe omkring.. ? vh. nordjyden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker1000 1 Skrevet 1. Marts, 2016 Tommeltot skrev, den 19. februar 2016 at 21:36: Hej Nordjyden6 Det vil være rigtig godt hvis du lige aflægger de 2 klinikker et besøg, og så efterfølgende laver et par anmeldelser - go for it Jeg var forbi for ca en uge siden. Meget flink dame på 45-50. Ok massage og så begyndte hun af massere dolken før vi havde talte om noget... Det blev til 800kr for massage og HJ. Helt ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyden6 13 Skrevet 1. Marts, 2016 Udenlandsdansker1000 skrev, for 32 minutter siden: Jeg var forbi for ca en uge siden. Meget flink dame på 45-50. Ok massage og så begyndte hun af massere dolken før vi havde talte om noget... Det blev til 800kr for massage og HJ. Helt ok. Hej det lyder til du fik massage af den ældre af dem så. Hvis det var på plantagevej? Der var en noget yngre pige der da jeg var forbi.. Var hun der ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 3. Marts, 2016 Jeg var forleden dag i Kirkegade. En kvinde ca. 40 alm. af bygning. Hun gav et godt HJ, og jeg fik det for kr. 500,00 Men der var hundekoldt derinde. Jeg har også været ved dem på plantagevej. En okay oplevelse. Nu kan jeg se at der et sted i Frederikshavn der tilbyder 3 thaipiger. Er der nogen der har været der? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyden6 13 Skrevet 3. Marts, 2016 Den glade murer skrev, for 12 timer siden: Jeg var forleden dag i Kirkegade. En kvinde ca. 40 alm. af bygning. Hun gav et godt HJ, og jeg fik det for kr. 500,00 Men der var hundekoldt derinde. Jeg har også været ved dem på plantagevej. En okay oplevelse. Nu kan jeg se at der et sted i Frederikshavn der tilbyder 3 thaipiger. Er der nogen der har været der? Hej Murer var det kun HJ der blev tilbudt i kirkegade? Har ikke været på det sted med 3 thaipiger men det ligger på suensonsvej hvor der tidligere har været thai massage. har du været i asylgade ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 4. Marts, 2016 Spurgte ikke på mere i Kirkegade, så jeg ved det ikke Jeg har ikke været Asylgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyden6 13 Skrevet 4. Marts, 2016 Den glade murer skrev, for 19 minutter siden: Spurgte ikke på mere i Kirkegade, så jeg ved det ikke Jeg har ikke været Asylgade Hvem af dem på plantagevej havde du fornøjelse af? Jeg fik den yngste af de to.. Fik du hele pakken eller HJ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 4. Marts, 2016 Jeg ved ikke hvem der er den yngste. Jeg så kun en, og hun var vel 35-40 år tror jeg. Jeg fik kun et HJ Hvad oplevede du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyden6 13 Skrevet 4. Marts, 2016 Den glade murer skrev, for 1 time siden: Jeg ved ikke hvem der er den yngste. Jeg så kun en, og hun var vel 35-40 år tror jeg. Jeg fik kun et HJ Hvad oplevede du? Jeg blev mødt af en på ca 40-45 år.. Snakkede dansk..Hun tilbød fuld service ellers var der en lidt yngre der snakkede engelsk som gav massage og HJ. Jeg gik med den engelsk talende.. Fik lov til af hvert under HJ. Ganske udmærket.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 7. Marts, 2016 Nordjyden6 skrev, den 3. marts 2016 at 23:39: Hej Murer var det kun HJ der blev tilbudt i kirkegade? Har ikke været på det sted med 3 thaipiger men det ligger på suensonsvej hvor der tidligere har været thai massage. har du været i asylgade ? Hej har været på besøg i suensonsvej og det var ik nogen vild oplevelse nærmere en meget kold oplevelse for der er koldere indenfor end udenfor derinde lå til sidst og klappede tænder hun spurgte om Hj men jeg takkede nej da at jeg syntes det var for dyrt og så pga jeg frøs så meget at man ik kunne få den op og stå der var kun en ældre dame der vil skyde hende til end 50 år plus minus men ik lige et sted jeg kommer igen før der er noget varmere udenfor.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 7. Marts, 2016 Er der nogle af jer der har prøvet rimmensalle der ligger også et thai sted ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 16. Marts, 2016 Hvad sker der nu i Frederikshavn? Jeg ringede til Plantagevej på deres nummer, men de gav ikke massage. Så ringede jeg til det nummer der stod på annoncen for 3 Thaipiger, men det nummer var lukket: Og for det ikke skulle være løgn, så var Peter RimmesGade lukket til kl. 18.00. Øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 17. Marts, 2016 Så prøvede jeg Vestergade, men der er lukket og håndværkerne i fuld gang med at renovere huset. På Suensonsvej var der ikke nogen der lukkede op.. Der er nogen der ved noget om Asylgade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg