kalundborg 4 Skrevet 19. Februar, 2016 Jeg havde tilmeldt mig til gangbang med trinemus der skulle komme 5 fyre der kom kun mig (hvorfor tilmelder man og så ikke møder op ??????) .Jeg fik en Super dejlig oplevelse med en dejlig pige, jeg skal besøge trine igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. Januar, 2017 kalundborg skrev, den 19/2/2016 at 19:19: Jeg havde tilmeldt mig til gangbang med trinemus der skulle komme 5 fyre der kom kun mig (hvorfor tilmelder man og så ikke møder op ??????) .Jeg fik en Super dejlig oplevelse med en dejlig pige, jeg skal besøge trine igen Ja, den dag husker jeg stadig. Jeg er meget ked af jeg ikke kunne give dig den oplevelse du forventede. Jeg ved ikke hvorfor folk tilmelder sig uden at melde fra. Har efter hånden prøvet det ofte men ønsker stadig ikke tager forhåndsbetaling for tilmeldning. Men jeg håber du vil deltage næste gang. Tror jeg vil hører @Trinetease eller @Miss Ea om de er friske. Måske vi alle tre kunne lave noget vildt og frækt og tage på tuné i det danke land. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Ea Skrevet 3. Marts, 2017 TrineMuz skrev, den 13/1/2017 at 00:20: Ja, den dag husker jeg stadig. Jeg er meget ked af jeg ikke kunne give dig den oplevelse du forventede. Jeg ved ikke hvorfor folk tilmelder sig uden at melde fra. Har efter hånden prøvet det ofte men ønsker stadig ikke tager forhåndsbetaling for tilmeldning. Men jeg håber du vil deltage næste gang. Tror jeg vil hører @Trinetease eller @Miss Ea om de er friske. Måske vi alle tre kunne lave noget vildt og frækt og tage på tuné i det danke land. Lyder spændende.. Et felt jeg ikke kende endnu.. Måske du kan gi mig oplevelsen trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg