Hop til indhold
JohnPop

Aldersgrænser for lingam-mas. og thaimassage?

Recommended Posts

Jeg skal lige høre om der er nogle der kender aldersgrænserne, hvis man skal arbejde som kvindelig(eller mandlig) massør af enhver art, med en ja seksuel funktion kan man sige. 

Feks Lingammassør, massør i retning af thaimassør hvor kunden feks bliver masseret på kønsdelene dvs hele vejen i skridtet, eller hvor kvinden er topløs men ellers giver en ikke-seksuel massage. 

18 år den regner jeg med er normalt gældende som minimum, men hvis kvinden er under hvad ved jeg mellem 15-18 år, og det er faktisk det jeg gerne vil høre, hvilke former for massage ekslusiv direkte sex som feks fransk og dansk og hele jorden rundt, må kvinden udføre og modtage penge for, eller være ansat til? Må en kvinde under 18 år i det hele taget arbejde med massage af nogen som helst form, i det regi der hører hjemme på Eroguide? Kan ikke bruge gæt til noget, skal være nogen der kender lovgivningen angående massage og ansatte og arbejdsvilkår etc. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Straffeloven 224 stk. Stk. 2. Den, der som kunde mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en person under 18 år, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Okay takker slikken. 

Det jeg gerne vil have præciseret eller uddybet er om de 15-18 årige må ansættes på massører noget sted. Samleje er ikke lige det jeg tænker på, jeg er udemærket klar over at de ikke må yde seksuelt og have nogen former for sex for penge som ansat. Men jeg tænker på hvis kvinden er passiv kropsmæssigt om det gør nogen forskel. Jeg tænker bla på Lingammassage, og som sagt kropsmassage. 

Jeg ser aldrig reklamer med nogle under 18 på eroguide af nogen som helst art, hvilket får mig til at tro at det er fordi det er forbudt. 

Men kunne være rart at vide hvor grænsen går, hvad de må arbejde med i massagens verden. Må de feks kun yde kropsmassage uden nogen som helst kontakt til kønsdelene, skal de være påklædte eller må de gerne være topløse/nøgne. 

Hvem kan jeg kontakte for at finde ud af det ellers? Er der et nummer eller et sted man kan ringe til ift ansættelse af massører? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad tvivlen komme pigen til gode, og vent til hun er myndig..:-)

Du vil nok alligevel blive stemplet som en "lummer Karl" hvis du begynder at lede efter konkrete regler i denne lidt tvivlende Sub kultur..;-)

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 59 minutter siden:

Lad tvivlen komme pigen til gode, og vent til hun er myndig..:-)

Du vil nok alligevel blive stemplet som en "lummer Karl" hvis du begynder at lede efter konkrete regler i denne lidt tvivlende Sub kultur..;-)

Vh Ludvig.

Den problemstilling skal jeg nok forholde mig til så snart jeg finder ud af hvad de må ansættes til. Lige nu skal jeg se om der er noget som helst at ansætte dem til, før jeg bekymrer mig om hvad de skal ansættes til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samleje betyder også anden seksuel omgang end selve samlejet. Du kan kalde det alt muligt eksotisk men hvis det bare lugter af noget seksuelt inkl. Pikmassage så ryger du under paragraffen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...