DjursRunner 32 Skrevet 18. Februar, 2016 Nogen som har været hos dem? https://annoncelight.dk/showad/202246 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 18. Februar, 2016 Har kun snakket med dem. Lige lovlig dyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 18. Februar, 2016 Jeg følger spændt denne tråd. Man ja - hvis priserne kun er for en af dem, må man sige at de er i den dyre ende. Spændende om nogen kan bekræfte om de er prisen værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 18. Februar, 2016 Jeg tror jeg bestemt de er prisen værd, selvom den er lidt høj. Det lød som om de var fra København, så det er nok et par søde piger, som lige er en tur i Jylland for at tjene hurtige penge. Prisen er for en af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 18. Februar, 2016 (edited) De ser flotte ud. Men 1500/2500?! Det er simpelthen for dyrt, ift. hvor (u)erfarne de sandsynligvis er i erhvervet. Læser dog med glæde en anmeldelse, men den skal godt nok være god for at jeg bliver "second mover" Redigeret 18. Februar, 2016 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg