Hop til indhold

Datingsites og finde kæreste fra Øst-Europa. Hjælp mig.

Featured Replies

Skrevet

For at gøre det rigtigt kort, jeg kan ikke finde en dansk kæreste/kone og det har stået på i mange år. Jeg er ikke attraktiv udseendemæssigt ej heller økonomisk. Jeg har en god økonomi men tjener ikke 25.000-40.000kr. Okay det med danske kvinder er som at jagte noget der aldrig bliver til noget. Jeg kan ikke blive ved, og jeg har før kendt en ven der fandt en overordentlig god kvinde fra Ukraine, super personlighed og meget åben og ærlig. 

Men jeg tænker at det skal være en kvinde fra EU, og helst fra Ungarn,Polen, Baltikum stk pga diverse krav. 

Hvad kender i til gode datingsites hvor den slags kvinder findes? Eller foreninger eller noget andet hvor jeg har mulighed for at snakke og skrive og evt skype med dem? I Danmark har vi jo masser af datingsites, men hvad med internationale hvor man kan mødes på kryds og tværs? Takker på forhånd. 

Skrevet

Prøv at Google cupid så kan du vælge et eller flere lande at søge i.

Siden koster hvis man vil i kontakt med kvinderne

Skrevet

Hvis du taster "dating east europe" in i dit søgefelt kommer der en masse dating sider frem af den art, du søger. Men pas på, der er både seriøse piger og svindlere på disse sider.

Skrevet

Pas må meget på hvor du smide dine penge når du forsøger at date på diverse datingsites da de fleste er ren scam.

Vil anbefale elenamodels.(et eller andet)

Det koster en del men de har rimeligt styr på eventuelle scammers. 

EEllers Google russisk dansk forum.

DDer masser af råd.

Skrevet
  • Author

Okay takker for svarene Bozz og lidenskab og David A. Jeg  kigger på de muligheder i har givet mig. 

Skrevet

Jeg kan ikke lade være med aåt tænke, om der er en sammenhæng fra denne tråd, over i den hvor der spørges til alders grænse ved erotisk massage?

Er der det John?

Skrevet
  • Author
Flaber skrev, den 20/2/2016 at 18:51:

Jeg kan ikke lade være med aåt tænke, om der er en sammenhæng fra denne tråd, over i den hvor der spørges til alders grænse ved erotisk massage?

Er der det John?

Ahh ikke helt en sammenhæng. Altså der er tale om kvinder :grin: der er en sammenhæng. Nej egentligt ikke en sammenhæng. Det ene er forretning som jeg skal undersøge hvad der kan lade sig gøre, og det andet er en permanent kæreste/kone. Jeg søger ikke en kæreste på 15-18 år hvis det er det du tænker på :grin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.