Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst en del om Nina Thai massage Århus, og havde stillet et par spørgsmål, syntes ikke jeg havde fået svar...og det er også OK.

Nå hvad gør man så, jeg tager en chance, måske en for holdet.

Havde ikke bestilt tid på forhånd, det syntes at være meget svært, jeg ved ikke helt hvorfor.

Nå tog derind, ringede på døren. Døren blev åbnet af en ikke helt ung Thai, kønt ansigt, har du tid spurgte jeg, ja, blev vist ind i et rum med med professionel brix, hvordan helevede skal vi have sex her tænkte jeg. Ellers ok lokale pænt og rent, tag tøjet af sagde hun, kan jeg tage bad først, ja ja det er derude, mig i et absolut ok bad. Tilbage på kammer, lægger mig på ryggen på briksen uden håndklæde, "hav du ha" spurgte hun, hvad foreslår du, cocktail siger hun, ja siger jeg, massage begynder, super dejligt, kunne dog godt have været mere hårdt, men meget dejligt, faktisk rigtig dejligt. Bliver vendt om, igen rigtig dejlig massage, HJ begynder, gummi monteres, BJ begynder, ikke noget særligt, hun tager tøjet af og hopper op på mig, hun var sådan set stram nok, men nej der virker ikke, hun hopper af og genoptager HJ, jeg giver tegn til at der gerne må pilles bag i, på mig altså, hold da kæft jeg kommer!!!!

Efter udløsning opstår der en lille misforståelse, jeg tror hun mener at vi er færdige, det syntes hun så ikke, du skal naturligvis have massage resten af tiden, det var simpelt hen så godt, ja jeg kunne godt have vidst hende lidt teknikker, men jeg lå nu bare og tog imod. Times up, sagde hun, super fedt, mig i bad og tøj på, en lille vand blev serveret.

Det var ikke Nina, hun sagde hun hed Bang (ca.) Er du til et lille nips, skal du ikke besøge hende. Hun er som kvinder er flest efter 3 børn (undskyld) slaske patter og mave flæsk, ikke at det gør mig noget blot til info. 

I lokalet stod også en madras, hvis du vælger BTB kommer den nok i brug, mit gæt.

Jeg betalte standard pris FB for besøget.

Kommer jeg igen, gu gør jeg så, enten vælger jeg kun massage og HJ næste gang, formodenligt til mindre pris eller BTB på madras med efterfølgende sex, vi får se.

Hun skal have min anbefaling fordi jeg følte at hun virkelig prøver at give alt det bedste hun har. Ja jeg er ganske godt klar over at Thaier er super gode til skuespil, men jeg følte virkelig at hun kun vil det bedste for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God og meget informativ anmeldelse.

Meget præcis mht. hvad man kan forvente af service, behandling og GP's udseende. Tak for det :-)

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...