Hattemanden 3 Skrevet 17. Februar, 2016 I går aftes havde jeg en aftale med Ditte fra Haderuppigerne. Jeg må nok indrømme at jeg havde forregnet køreturen der ud, lidt så var en del rundt på gulvet og stresset, da telefonpigen lukkede døren op, jeg blev vist ind på værelset, som var temmelig godt opvarmet. Da jeg havde sat der et par minutter stak en smuk lyshåret pige hovedet ind, det var Ditte og da hun kom helt ind, kunne jeg se hvor smuk hun er, i hendes rædlige korsset og små trusser. hun spurgte om det ikke var for varmt og hun kunne lufte lidt ud, hvis ikke jeg havde travlt… Jeg mener hvis ikke hun havde travlt, skulle jeg da så sandelig ikke presse på vi gav den små 5 minutter hvor vi sludrede lidt før vi lukkede vinduet og indledte festen… Jeg vi sparre jer for hvad det omhandlede, men jeg kan kun varmt anbefale hende. Da vi var færdig lagde vi og sludrede på sengen, hun havde ikke travlt med at runde af. Virkelig hyggelig og nem at snakke med. Jeg kan kun varmt anbefale et besøg hos Ditte der er en frisk, sød og smilende pige der virkelig er indlevende og varm. http://haderuppigerne.dk/ditte-nyhed/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Ditte 8 Skrevet 15. Marts, 2016 Tak for søde ord, Hyggede mig bestemt også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg