Hop til indhold

Jenny GB den 28

Featured Replies

Skrevet

Hej.. Jeg kan se på anoncelight at Jenny holder GB igen den 28..:-) det vil jeg glæde mig til, tror jeg siger til konen at jeg tager i biffen med en kammerat.. ;-) 

Skrevet

i tilfælde af at konen spørger hvilken film i var inde og se....god dam, husk at undersøge hvad der går i biffen :razz:

Redigeret af Grækeren

Skrevet

He he siger bare starwars så spørger hun ikke mere ind til det..;-)

Skrevet

He he Ja det ville måske være fair nok.. :-)

Skrevet

Ja..:-)

Skrevet

Hvilken landsdel foregår det ? 

Skrevet

Tak :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej.. Var med til Jenny's GB i aften.. Jeg var bestemt ikke på toppen selv men der var ikke noget dårligt at sige om gb'et alt var som det skulle være. ;-) der var et par stykker mere end mig selv der virkede lidt trætte men ud over det, skal jeg love for Jenny gjorde sit for at holde os i gang.. ;-) på et tidspunkt tror jeg hun sagde "hvadså er i færdige" og smilende frækt.. ;-) hun er sku en skøn kvinde.. :-) 

Skrevet

hvor mange var i denne gang? 

Skrevet

Jeg er ret sikker på der var 11.. :-) og den sidste halve time var vi brugt op, da jeg gik var den sidste mand i bad og der var kl hvis 21.30.. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.