Hop til indhold
crazyt

Gratis GB i dag onsdag

Recommended Posts

Hej drenge og piger.. Jeg har lyst til en GB i dag og jeg vil gerne betale det hele. Så drenge er der nogle der har tid og lyst til en gratis GB i dag? Jeg har ikke fundet en pige endnu, så hvis i kender nogle og hvis der er nogle piger der læser med og kunne være klar så skriv..  Jeg har stedet ved fisketorvet.

Håber squ der er nogle drenge en eller to piger der har lyst og vil hjælpe mig med en god oplevelse.. 

Der er et begrænset antal af fyre som der er plads til.. men det er afhænige af om det er en eller to piger der vil lege med..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fundet en.. en af mine veninder og hun er rigtigt lækker og klare på DP og det hele.. VI kan være 4 inkl. mig og det starter 19.30 i min lejlighed ved Fisketorvet.  Som sagt s betaler jeg, men hun er ret dyr, men også en sindsyg smuk og vild pige. Så de folk der har lyst til at give et bidrag er velkommen.. Og  tilmelding er først til mølle og @MortenKBH er tilmeldt så 2 pladser tilbage  skriv til  for at tilmelde og i skal squ være 100% sikker på i kommer når i tilmelder jer

Redigeret af Stabilizer
privat tlf.nr. slettet efter ønske fra crazyt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Øv mand - fed ide pg dejlig gave til brødrene 

kan desværre ikke i dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne ja. Først har han tid og vil betale for alt, han skriver et hav af pm'er og laaaange sms'er :shock:, men kan pludselig ikke finde en egnet pige (selvom der er et bjerg af GP'er i Storkøbenhavn) og vil deles om udgiften og har alligevel ikke tid 2-3 timer senere, Øhhhh :wacko:

Men ud fra hans indlæg historik er det ikke første gang han laver det nummer, så man burde være advaret på forhånd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/45250-gb-i-dag-med-clara-hos-sexclub

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, 1 time siden:

I mine øjne ja. Først har han tid og vil betale for alt, han skriver et hav af pm'er og laaaange sms'er :shock:, men kan pludselig ikke finde en egnet pige (selvom der er et bjerg af GP'er i Storkøbenhavn) og vil deles om udgiften og har alligevel ikke tid 2-3 timer senere, Øhhhh :wacko:

Men ud fra hans indlæg historik er det ikke første gang han laver det nummer, så man burde være advaret på forhånd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/45250-gb-i-dag-med-clara-hos-sexclub

Hey MortenKBH 

Det er sgu bare ikke OKEY, han burde hænges op i nosserne indtil han siger UNDSKYYYYYYYYYLD. 

Men nogle mennesker sige ET og gør så noget helt andet… 

Godt jeg bor i det Jyske, så skulle man da ikke bruge TID og spildte kræfter…!!! 

God onsdag aften fra det Jyske

69lover

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Internalizer skrev, for 13 timer siden:

Husk at nogen gange, hvis tingene ser for godt ud til at være sandt, så er de det måske...

 

Int

Kan i ikke blocke hans ip adresse ? Så slipper vi for den slags 

jeg kunne sgu da godt finde på at betale et gb. Hvis jeg havde mandet en kæmpe ordre eller lign det skulle fejres med stil - lige nu :) så så langt ude er det da ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...