Hop til indhold
Gæst

sprøjte silke

Recommended Posts

Gæst

har prøvet mange gange at smse hende og endda ringet til hende bar for at få en reaktion.. nada .... er selv dødende for at få fat på hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager da at du ikke har kunnet få fat i mig, men nu kan jeg kun være et sted af gangen, og da alle mine ture er mellem 3 og 12 timer så kan jeg naturligvis ikke svare, og jeg kunne ikke finde på at ringe el SMS tilbage efter så lang tid, da jeg jo af gode grunde ikke kender folks personlige forhold, da der er mange i ægteskablige forhold, og jeg er ikke ude på at skabe splid, så derfor er jeg ikke altid til at få fat i, og selvfølgelig laver jeg andet end at forkæle jer frække mænd med fræk sex, har alm arbejde osv...

Knus fra silke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Silke er 100 procent ægte og hun er måske noget af det mest dejlige selskab. Drop alt om enkelt timer. Du vil ikke fortryde det ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Frække sprøjte silke skrev, den 13. april 2016 at 15:26:

Hvad er du nysgerrig efter?

Knus Silke

Hej Silke

jeg har også prøvet at få fat på dig men det lykkes aldrig.

Hvad gør jeg nu for at lave en aftale med dig ? 

Det er først i septemper månede jeg har mulighed for en nat sammen med dig.

Dejligt hvis du kan fortælle det i god tid så jeg kan bestille hotel.

Forsat go' aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække sprøjte silke skrev, den 12. april 2016 at 19:55:

Beklager da at du ikke har kunnet få fat i mig, men nu kan jeg kun være et sted af gangen, og da alle mine ture er mellem 3 og 12 timer så kan jeg naturligvis ikke svare, og jeg kunne ikke finde på at ringe el SMS tilbage efter så lang tid, da jeg jo af gode grunde ikke kender folks personlige forhold, da der er mange i ægteskablige forhold, og jeg er ikke ude på at skabe splid, så derfor er jeg ikke altid til at få fat i, og selvfølgelig laver jeg andet end at forkæle jer frække mænd med fræk sex, har alm arbejde osv...

Knus fra silke

Hej Silke

jeg har også prøvet at få fat på dig men det lykkes aldrig.

Hvad gør jeg nu for at lave en aftale med dig ? 

Det er først i septemper månede jeg har mulighed for en nat sammen med dig.

Dejligt hvis du kan fortælle det i god tid så jeg kan bestille hotel.

Forsat go' aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...