Hop til indhold
Gæst

Samme pige på 2 forskellige annoncer????

Recommended Posts

Gæst
lidenskabogvarme skrev, for 14 minutter siden:

De billeder er da vist dukket op i adskillige annoncer over de sidste par år. Er det ikke bare nogen billeder én eller anden bagmand bruger i flæng ?

Det er det jeg frygter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en enkelt gang checket en tilsvarende annonce ved at lave en aftale. Billederne viste en kvinde, der ville have givet (den unge) Tina Turner mindreværdskomplekser og jeg blev mødt af en overvægtig afrikaner i jogging-dragt. Så jeg gik igen og har ikke følt behov for at gentage eksperimentet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg får forvildet mig ind til et besøg, skal jeg selvfølgelig nok følge op på tråden her, og det er ikke utænkeligt at det kan ske, jeg synes ihvertfald at hun er temmelig sprød, også taget min passion for mørke piger i betragtning.

Jeg har da også besøgt nogle mørke piger i forventning om at det var den af billedet pige jeg mødte, uden at det så var det, men alternativet var dog ikke himmelråbende forskelligt, men attituden, den efterlod meget tilbage at ønske. Men den forventede pige kunne måske have haft samme kedelige "hustler attitude", hvem ved??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...