Hop til indhold

Ondt i ryggen

Featured Replies

Skrevet

Hej vil lige skrive en anmeldelse om en god massør, havde ondt i ryggen igår og søgte en massør ikke ( sex), nu kommer jeg fra Halsnæs området og søgt en god massør som kunne lindrer mine smerter bare lidt og fandt en rigtigt dygtig dame.

det var så min kone som kom i tanke om en hun havde været ved en for et årstid siden og fik kontakt til hende.

jeg blev masseret godt og grundigt igennem hun godt i dybden med det, og ikke det olie snask som de fleste thai steder bruger, selvfølgelig brugte hun olie men lige tilpas.

er stadig øm men ikke nær så meget som da jeg kom der til, hun sagde at der vil går et par dage hvor man var øm, men allerede idag er det meget bedre s.

hun snakker med dig under hele forløbet hvis du selv gerne ville det, spurgte hende om der var nogle der spurgte om sex det svarede hun at der var men det fik de ikke hos hende hun er professionel massør som hun sagde s.

kan klart andbefale det sted, hvis man var ondt og trænger til noget god massage ikke (sex).

hende hjemmeside hedder massageog wellness huset.dk

mvh 

fraekmand

image.jpg

Redigeret af fraekmand40

Skrevet
  • Author

Idag har fruen været der igen også, til bare noget wellness massage hun er sku også godt tilfreds så det kan kun anbefales, hun skrev om hun havde en tid idag det skrev hun tilbage at det havde hun fordi hun havde fået et afbud fra en sygdoms ramt kunde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.