Hop til indhold
AndersSimonDK

Helt ny! Men søger en shemale/trans i KBH

Recommended Posts

jeg har helt ny til det her, men har længe gået med en fantasi om at hygge lidt med en "kvinde der har pik." Jeg er 28 årig fyr der egentlig i første omgang bare gerne prøve at sutte en pik af. Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg kommer i kontakt med en shemale/trans person at gøre dette på. Jeg er mest til en ikke asiatisk shemale, men tænker at det måske er lidt for offensivt at være mega kræsen lige fra starten af:P Nogen der kan sætte mig igennem til nogen som kender nogen, eller en som mod betaling måske ville hjælpe mig? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger

Har du kikket lidt herinde der er en meny om det du søger med fine udtagelser .

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sniger skrev, for 2 timer siden:

Har du kikket lidt herinde der er en meny om det du søger med fine udtagelser .

 

 

 

 

Tak Sniger. Har kigget lidt rundt, men kan være jeg skal give det et forsøg mere:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersSimonDK skrev, for 5 timer siden:

jeg har helt ny til det her, men har længe gået med en fantasi om at hygge lidt med en "kvinde der har pik." Jeg er 28 årig fyr der egentlig i første omgang bare gerne prøve at sutte en pik af. Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg kommer i kontakt med en shemale/trans person at gøre dette på. Jeg er mest til en ikke asiatisk shemale, men tænker at det måske er lidt for offensivt at være mega kræsen lige fra starten af:P Nogen der kan sætte mig igennem til nogen som kender nogen, eller en som mod betaling måske ville hjælpe mig? :)

Var selv ny for 4 besøg siden = ca ½ år siden. har besøgt Nadia og Malii i Rødovre 2 gange hver. Prøv at gå ind på massageguide.dk søg på transsexuelle i København, så dukker der en 7-8 stk frem heriblandt mine 2 piger. De er virkelig smukke og søde og hensynsfulde overfor en  ny. Men pas på -du blir afhængig :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger
AndersSimonDK skrev, for 2 timer siden:

Tak Sniger. Har kigget lidt rundt, men kan være jeg skal give det et forsøg mere:) 

God jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...