Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Black Sails v. 2

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Erotown år 1683. Byen bliver med hård hånd ledet af Guvernør Admin og hans tro Kaptajner Ledvogter, Internalizer, Stabilizer og Grønlændingen som ingen kan huske hvad hedder. Der bliver ført en nul tolerance politik, hvor folk bliver smidt i kachotten, byforvist eller bliver passet op af de brutale Kaptajner som lige skal have en alvorlig snak med en (læs: knippelsuppe) ved den mindste lille overtrædelse af reglementet. :eek:

 

Den arme og sorgmodige befolkningen i Erotown er trætte af styret. Byen er på grænsen af oprør og mytteri.  De vil af med brutaliteten og have erstattet den evindelige politik som foregår i byen med Fisse! 

 

Kaptajn Havnebumsen en hamrende lækker, fræk, uimodståelig og vellidt borger i Erotown   er leder af oprørerne. :cool: Byens borgere vil følge ham gennem ild og vand, de ser ham som lyset i den mørke verden. 

 

Havnebumsen har mange medsammensvorne!!! Bordelmutter Nikita, Slagter Big dick, Godsejer Sølvpapirshat og mange andre.

 

Men overmagten oprørerne er oppe imod er stor. Derfor bliver Kaptajn Havnebumsen nød til at udtænke snedige planer. Han vil bruge beskidte tricks! MEGET BESKIDTE TRICKS nemlig gøre brug af Mænds absolut største svaghed KVINDER. Åh disse vidunderlige skabninger kan forvirre enhver Husars hjerne med deres fantastiske former varme sind og manipulative evner som ingen andre på denne Jord besidder. Nå ja sprut skal være en medhjælper 

 

Admin er lun på Bordelmutter Nikita. Han ved hun er farlig men fascineres vildt meget af hende alligevel. Når hun rigtig folder sig løs er han chanceløs og bliver stille og roligt viklet ind i edderkoppens spind. Bliver rundt på gulvet og blød i knæene. Alt fornuftig tankegang er forsvundet når han ser hendes kavalergang.

 

Nikita derimod er håbløs forelsket i Havnebumsen og har lovet at stille alle Skøgerne i Bordellet til rådighed for Havnebumsens planer. Planen bliver at Nikita skal tage sig af Admin og resten af Skøgerne fra Bordellet skal tage rigelig med Rum med og aflægge de andre Kaptajner et HYGGELIGT besøg. Når de alle er pisse fulde og lægger hamrende liderlige med bukserne nede om anklerne skal resten af oprørerne angribe. Ja det er en beskidt og umoralsk måde at gøre det på! men hvorfor springe over hvor gærdet er højest når man kan spille på folks svageste sider?

 

En lun sommeraften skal oprøret foregå. Skøgerne, Nikita og oprørerne står parat til det store slag. Desværre bliver Kaptajn Havnebumsen forhindret i at deltage. Et par nye lækre lamsebamser er ankommet til byen og Kaptajn Havnebumsen finder det som sin pligt at vise dem Byens lyksageligheder (læs: de skal gennemkneppes af Havnepikken) I stedet sætter Havnebumsen sin tro tjener mr schmidt til at lede slaget.

 

To be continued :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Nikita og skøgerne drager afsted….

Internalizer er babsoman! Derfor valgte skøgerne at sætte byens bedste babser på ham, nemlig Molly. Molly aflægger Internalizer et besøg med en flaske Rom. Han sidder og hænger ud på den lokale…Molly sniger sig ind på ham bagfra. Presser babserne imod hans baghoved og giver skuldrene lidt massage. Sætter sig på skødet af ham, presser hans hoved mod babserne imens hun nuser ham lidt i håret. Tager hans hoved lidt væk igen kigger ham dybt i øjnene imens hun smiler " vil du med ind ved siden af? gratis idag fordi jeg synes du er så sød" Internalizer har julelys i øjnene og de går. I rummet trækker Molly kjolen ned og frem kommer byens bedste babser.. internalizer står med åben mund og kigger.. molly lægger sig på sengen og blinker hvorefter Internalizer joiner.  Som en lille dreng putter han hovedet ind til Babserne og sådan blev de liggende alt imens Molly sørger for at få hældt godt med Rom på ham.

Alle Skøgerne ved Grønlænderen tænder på at være en lille Bitchboy. Så Domina Sara og Lady Cherie fik ham som opgave Lady Cherie som ingen trusser har på går hen til ham. Tager fat i håret på ham løfter op i den lårkorte og presser hans hoved hårdt imod hendes Fisse. "VED DU HVORDAN MAN TILFREDSSTILLER EN KVINDE BITCH?" spørger hun ganske bestemt! hun giver slip for hovedet igen og Domina Sara kommer hen og tager fat omkring bollerne på ham " DET HAR DU BARE AT KUNNE ELLERS BLIVER DET VÆRST FOR DIG SELV!" sagde hun meget bestemt og de trak af med ham. I rummet blev han kommanderet til at smide tøjet. Sara tog Erotowns største sorte strap on dildo på imens lady cherie gik rundt om ham, gav ham lidt smæk bagi og kørte neglene ned af ham og kradsede ham til blods. Lig dig i en doggy Bitch kommanderede Sara! Grønlænderen adlød med julelys i øjnene. Sara puttede lidt creme på og maste den hårdt op i røven på ham imens han pev. Lady Cherie vendte røven til ham tog hårdt fat i håret på ham og trak ham hen til hendes røv SLIK MIN RØV BITCH kommanderede hun. Alt imens Sara spankede og pumpede ham så hårdt i røven hun kunne slikkede Grønlænderen pivende lady cherie i røven. Lady cherie tog af til ham væk gav ham en lussing og sagde dybere ind med tungen BITCH! Efter lidt tid smed de ham om på ryggen og bandt hans ben til hver sin sengestolpe. SPIL DEN AF PÅ DIG SELV BITCH blev der kommanderet og adlydt. Lady Cherie facesittede ham imens. Da han kom gav Sara ham et uppercut i bollerne så han hylede og spermen sprøjtede næsten op til hans hoved. De bandt nu også hans hænder fast til sengen. Sara kendte lidt tricks til at få ham hurtig op at stå igen. Hun begyndte at malke ham helt vildt og han sprøjtede igen. Men Tøserne stoppede ikke!!!!!!! i 3 runde pev og hulkede Grønlænderen please please please stop men ingen nåde blev vist. Da han kom for 3 gang på under 30 min var han færdig og faldt i søvn bundet til sengen

Stabilizer er kun til GFE fandens også!!! Miss Skov, Daniella og Maria blev sendt på ham. Han kæmpede imod i lang tid men efter lang tid lod han sig overtale til at blive bundet af disse 3 lamsebamser så de rigtig kunne forkæle ham. De havde sørget for at hælde godt med rom på ham og allerede efter anden runde faldt han i søvn.

Nikita sneg sig ind på Admin.. LÆKKER RØV MANSE.. sagde hun og tog ham på røven.. FÅR DU IKKE TRÆNET EN DEL ? du er da blevet vildt lækker smukke. Vil du ikke have en lille en med mig spurgte hun smilende og blinkede til ham. Hun blev ved at køre på med smigerne og fik ham lokket med i rummet. Efter 3 runde faldt Admin om på ryggen og lagde sig til at sove. Da Nikita hørte en dyb vejrtrækning fandt hun en klud og kloroform frem af hendes lille håndtaske SOV GODT ADMIN og efterfølgende bandt hun ham.

Tøserne signalerede til oprørene som godt kunne angribe nu. Det var jo temmelig nemt!!!! den eneste der kunne gøre lidt modstand var plørefulde internalizer, men han kunne godt se han var stærkt i undertal så han puttede sig hos Mollys babser igen. De 4 Tyranner blev smidt i kachotten på ubestemt tid! Oprørerne havde vundet og Erotown havde fået sin frihed igen en lykkelig dag som blev fejret på maner :cool:

Ja det er ikke første og overhovedet ikke sidste gang en Mands fascination af Kvinder bliver hans undergang :-) 

To be continued

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

En afstemning gjorde Kaptajn Havnebumsen til Guvernør af Erotown..

Et vigtig embede som Guvernør Havnebumsen tog ganske seriøst. Der skulle ske nogle ændringer til byens bedste. Bl.a skiftede Erotown navn til Bumstown billedet på byens flag blev en nøgen hamrende lækker lamsebamse.

Lovene trængte ligeledes til en revidering og kom til at lyde som følgende:

- Enhver Kvinde i den knaldemodne alder skal til enhver tid stå seksuelt til rådighed for Guvernøren! uanset om hun er Single, Gift eller for den sags skyld Skøge

- Guvernør Havnebumsen havde hørt om et Land lang langt borte som hed Danmark. Her havde Regeringen haft held med at indføre en vanvittig samlet total skat helt oppe på 74,1 % milde moses Pøbelen må da virkelig være uvidende og uintelligente i Danmark siden de accepterer en sådan brandbeskatning, tænkte Guvernør Havnebumsen. Gad vide om Bumstowns indbyggere kunne lokkes med på sådan en skat? nå det skulle da prøves.. går den så går den :-) Det ville jo unægtelig give Guvernør Havnebumsen mulighed for at leve et liv i sus og dus :-) 

- Der indføres dødsstraf for at distribuere og producere Rom med under 40 % alkohol! vi gider sgu ikke det tynde sprøjt!

Ja det måtte være en fin lovgivning...

Guvernør Havnebumsen kaldte tjener mr Schmidt ind.

Guvernør Havnebumsen: Schmidt jeg har lavet en ny lovgivning som jeg ønsker du annoncerer nede på Bordellet så jeg er sikker på alle hører det.

Mr Schmidt: Sir Guvernør Havnebums det skal ske med det samme. Andet herren ønsker?

Guvernør Havnebumsen: Nej fis nu afsted med dig!

to be continued

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Fandens som Fisse kan distrahere en! så man glemmer tid, sted og hvad man har gang i :-?

Dagen derpå skulle fejres. Bordelmutter Nikita havde lavet en eventdag i Bordellet. Hun havde været i det kreative hjørne for at finde et godt navn til denne specielle dag Fissefest blev navnet. Der var fuld line up af skøger og bordellet var fint pyntet op. Og til Husarernes store jubel var der tilbud på fisse den dag. Et knald til 5 sølvdollars 2 knald til 11 sølvdollars. 

Bordellet blev propfyldt til festen. Som sædvanlig gik dækmatros Montezi rundt og forsøgte at få en Freebee. " Hey Maii Love dejligt at se dig vil du med over at snakke lidt? " …. " nej montezi du får ikke noget gratis sex" sagde hun bestemt. Nogengange var der nogle skøger der forbarmede sig over ham. Det er jo heller ikke let at være dækmatros! Og skulle aftenen ikke slå noget af sig, var der jo altid Bly at falde tilbage på :-) fissegaranti kunne man vel kalde det for.

Alle Mændene fra Bumstown var mødt op også Big Dick. Han kom for at møde Lady Cherie som han igen igen ville have en hyrdetime med. Han sad pænt og ventede på Lady Cherie gad at afsætte tid til ham. Efter et par timer vinkede hun ham over. Big dick farede op og var fluks ovre hos Cherie med funklende øjne og overlykkelig over det nu var hans tur. De gik ovenpå til Lady Cheries kammer… Big Dick kiggede ned i gulvet og sagde forsigtig " du lovede mig sidste gang at jeg måtte komme ind i dig idag" Lady Cherie smilede og sagde " det er også rigtig, men det koster ekstra! hvis du slikker mig rigtig godt i røven og giver mig 20 sølvdollars må du komme ind i mig"… "20 sølvdollars??? jamen det er jo 4 dobbelt pris" udbrød Big DIck imens han tænkte på det var en hel uges løn. Lady Cherie svarede "manse du må jo vise du gerne vil mig… for du vil mig vel gerne ikke?" Åhh Big Dick var jo forelsket i Lady Cherie og hun skulle jo ikke tro han ikke ville ofte noget på hende så han indvilgede og de 20 sølvdollars blev betalt.

Lady Cherie lagde sig på maven med spredte ben. Big Dick kastede sig over at slikke hendes røv. slikkede rundt og prøvede at presse tungen op i hende. Efter 20 min var Lady Cherie tilfreds, Big Dick var også ved at få ondt i nakken så det glædede ham. " nå manse du ville gerne ind i mig idag" Big Dick lyste op og han var som en lille dreng til juleaften. Tænkt sig han idag skulle få lov at komme ind i hans elskede Lady Cherie :razz: nu havde han besøgt hende over 20 gange uden at få lov. "læg dig" kommanderede Cherie " du ved godt jeg vil have dig bundet" Big Dick adlød hurtig og lagde sig på Sengen. Lady Cherie bandt ham til sengen tog tøjet af og smilede af Big Dicks åndenød " kan du lide hvad du ser " … " ja ja jeg elsker det" sagde Big Dick febrilsk. Lady Cherie facesittede ham imens hun kørte hendes fisse frem og tilbage. Engang imellem kørte hun hans næse op i hendes fisse alt imens hun rykkede den af på ham. Big Dick formåede ikke at holde særlig længe men lady cherie blev ved at køre frem og tilbage indtil hun kom.

Bagefter Sagde Big Dick surt. Der er vel en runde 2 jeg har jo betalt for at komme ind i dig! Lady Cherie stak ham en kæmpe lussing så det sang og sagde ganske bestemt " hvad helvede snakker du om!!!! havde du ikke din næse inde i mig din lille usling?" hun tog ham i nakkehårene hev ham op og sagde " hvis du skal besøge mig igen skal du opføre dig ordentlig! er det forstået" Big Dick kiggede forskrækket på Lady "undskyld undskyld undskyld det var dumt af mig det skal aldrig ske igen Lady det lover jeg" sagde han " godt så, giv mig 5 sølvdollars mere og så glemmer vi det" sagde Lady Cherie. Big Dick skyndte sig at finde pengene frem og de gik ned i bordellet igen.

Guvernør Havnebumsen havde sit sædvandlige hyr med Tøserne. Alle ville jo have ham og der var efterhånden kommet en temmelig dårlig stemning iblandt skøgerne. Guvernør Havnebumsen er en handlingens mand, så han fandt hurtig en løsning. Der blev opstillet et mudderbassis og den skøge der stod op til sidst ville få en nat med Guvernør Havnebumsen og få lov at mærke Havnepikken. Lykken pamfilius var Molly som løb jublende rundt

TO BE CONTINUED 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Molly tog et bad og bevægede sig imod Havnebumsens Kammer. Molly Havde før oplevet Havnepikken, så hun viste hvilken herlighed der ventede hende

Lidt stående kælen og kyssen, hvor Havnebumsen havde lidt svært ved øjenkontakten da babserne fangede opmærksomheden. I sengen lidt mere kælen, inden Molly bliver guidet til at ligge på maven. Det gør hun velvilligt, da hun så ved hvad der skal ske. Havnebumsen spreder hendes ben, så udsigten bliver yderst mandevenlig og går igang med at nusse hende. Stille ganske blide berøringer lige på grænsen til det kilder. Molly elsker det og får det saglige smil på, Havnebumsen elsker at undersøge hende, finde alle de gode steder som fremkalder myrekryppene og bedst af alt, når man finder stederne hvor hun ikke kan ligge stille. Intet bliver efterladt uden berøringer der skiftevis rammer ben ryg balle og lænd, med lidt udflugter til lystgrotten der er nem og komme til via de ganske spredte ben, rundt langs furen under ballerne op langs ballesprækken. Det hele bliver krydret med lidt blide kys på baller ryg og i nakken, ja lidt hovedbundsmassage fik Molly også :-)

Beder hende vende sig om hvor hun igen bliver placeret med ganske spredte ben. Hvilket syn hvilket syn. Velvilligt bliver Molly bundet og blindfoldet og Havnebumsen går videre med at nusse hende. Molly har prøvet Havnebumsen før, så ligger velvillig og nyder turen som Guvernør Havnebumsen guider hende igennem uden og tænke alverden over hvad hun skal. starter ved ansigtet ved halsen rundt ved kravebenet hænderne under hovedet så hun kan få lidt nakkemassage alt sammen med små udflugter ned til Babserne, ganske forsigtige berøringer rundt om babserne bevægene op til vorterne som får lidt forsigtige klem som får dem til at stritte mere end de gjorde i forvejen. Specielt ved kravebenet og halsen kommer de små myrekryb frem. Bevæger mig længerere ned så maven og lårene kan nusses, stadig med udflugter op til Babserne og sjældne gange halsen men nu bliver lystgrotten også lejlighedvis strejfet og videre op langs lysken og tilbage til lystgrotten. Efterhånden kommer der flere og flere udflugter til lystgrotten, Molly er efterhånden bragt i en tilstand hvor den skal behandles lidt mere intensiv. En lille slikketur hvorefter jeg nusser lidt videre. Bevæger mig ned imellem Mollys ben og går mere målrettet til værks. Slikker hende varieret, ikke som alfabetet men alligevel med en lystig tunge rundt de forskellige steder. Efter lidt tid, kommer der en finger ind imens slikkeriet fortsætter, frem og tilbage og lidt trykken op. Vi ligger ganske lang tid på denne måde og jeg når lige at tænke det vist ikke er dagen at få hende til endestationen på, inden Molly begynder at blive urolig. Med bred tunge og ganske intensiv imens jeg kæmper med at koordinere med fingeren fortsætter vi det sidste stykke op af bakken inden Molly til sidst falder sammen og masser benene sammen om Havnebumsen. 

Havnebumsen trækker sig stille væk og lader hende ligge og nyde øjeblikket kommer hen ved siden af hende og kæler ganske forsigtig for hende. Hun får øjnene op og smiler. Giver hende et lille Kys inden vi fortsætter med de erotiske lege. Nemlig et korrekt udført Fellatio ikke gummi versionen. Hun kæler for Havnepikken med læberne og tungen og bruger ganske lidt hånd. Var der ikke fuld rejsning før, så er der så sandelig det nu. Får lidt svært ved at ligge stille, er ikke den store stønner, men nogle nydelsessuk kommer der nu. Åhhh ja, skønt skønt at ligge der og blive serviceret af en dejlig Kvinde.

Efter lidt tid må hun op og ride hesten. Nogle puder under nakken, så Havnebumsen får det hele med. Nyder skiftevis synet af Havnepikken der glider ind og ud af hende, hendes fantastiske babser der gynger frem og tilbage.. okay så meget gynger de heller ikke, for Havnebumsen kan ikke holde hænderne fra dem… og Mollys glade ansigt, når Havnebumsen kigger hende i øjnene. Havnebumsen befinder sig fortrinligt på denne måde :-)

Molly bliver lidt træt og vi skifter til Missionæren, ja der er jo den der guide, kør lidt rundt små prik ind osv. kommer lidt igang med det, men Havnebumsen er for overtændt til at koncentrere sig om det, så uden noget forsøg på at holde noget som helst tilbage, får den fulde gardiner indtil den hvide nektar bliver skudt afsted som var det ud af en anden kanon. AAAAHHHHHHHHH stille ind og ud  ind og ud iiiiinnnnnnndddd og uuuuuddddddd kommer til hekterne igen og åbner øjnene, kigger ind i  Mollys glade ansigt og giver hende et lille kys. 

Vi lægger os til at sove i hinandens arme. Alt imens går den meget jaloux Nikita frem og tilbage udenfor døren. Hun havde håbet det var hendes tur til at opleve Havnepikken og var temmelig arrig over hun var blevet overgået af en simpel Skøge som Molly. Molly kunne bare vente sig!!!!! vil hun have bitchfight skal hun fandeme få biitchfight!! ingen slipper godt fra at have stjålet Nikitas pik!

TO BE CONTINUED

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Næste morgen går Nikita stadig rundt udenfor døren. Da Guvernør Havnebumsen vælter ud af kammeret søvndrukken og med ondt i håret bliver han straks overfaldet af Nikita. Hun er arrig over Molly havde haft en fortryllende nat. “ betyder jeg slet ikke noget for dig? er du slet ikke taknemlig over jeg hjalp dig? ” skreg hun i vildens sky. Satans til Kællinger! fandeme ikke nemt kun at have en Pik  :-? Guvernør Havnebumsen luskede af med en råbende Nikita efter sig. Var vist bedst at bruge dagen på Havet.

 

Guvernør Havnebumsen og besætningen steg ombord i BABE. BABE var Guvernør Havnebumsen Frigate og klart det fedeste skib i det Caribiske Hav. Sænket bov dobbelt anker og grønt xenon lys hele vejen rundt om rællingen. Anlægget var i en liga for sig selv.  :-) BABE forlod havnen for fulde udblæsning.......

 

Langt ude på havet kom mr smith op til Guvernør Havnebumsen.

 

mr smith: sikke en dejlig dag idag sir guvernør Havnebumsen

 

Guvernør Havnebumsen: prøv at lytte

 

mr smith: (kunne ikke rigtig høre noget) hvad lytter du efter sir guvernør Havnebumsen?

 

Guvernør Havnebumsen: stilhed for Kvinder, fantastisk :cool:

 

Efter et par timer fik udkigsposten øje på en Engelsk Merchantman. Ohøj båd i sigte råbte han. Guvernør Havnebumsen lagde en slagplan og de angreb den fremmede båd. Lagde sig med bredsiden til Merchantmanen i behørig afstand så dens kanoner ikke kunne ramme og give BABE skrammer. BABE var udstyret med bronze kanoner hvor der blev brugt fine grain krudt hvilket gav en væsentlig længere rækkevidde. Guvernør Havnebumsen satte sig med en kop kaffe i en gyngestol på dækket og nød slagets gang. Ja BABES kanoner kunne sagtens ramme den Engelske Merchantman... unægtelig noget sjovere at være i kamp når det er modstanderne der er kanonkugleføde fremfor en selv. Slaget tog ikke så lang tid, de skvattede Englændere gav op næsten med det samme. 

 

Jamen dog jamen dog hvad fandt man lasten... et par kasser Havanesere. Cigarer af højeste kvalitet lavet i Havana. Guvernør Havnebumsen var forment adgang til Havana grundet lidt uoverensstemmelser med Havanas Guvernør Heine, så det var sin sag at få fat i disse fantastisk Cigarer. Så blev det alligevel en god dag :-)

 

På hjemturen skulle dækkes skures hvilket dækmatroserne Montezi og Bonobo stod for. Et hårdt kedeligt slid 

 

Montezi: hold nu kæft det er kedelig det her

 

Bonobo: åh jeg glæder mig bare til at komme hjem Gina Faith tager mig godt og grundig med strap onen

 

Montezi: æhhhh du er simpelthen sådan en led bøssekarl!!!!

 

Bonobo: jeg er da ikke led :?

 
TO BE CONTINUED 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haaa ha ha ha ha ha h h aha ha ha ha.

Den her tråd havde jeg slet ikke set. Ha ha ah aha h aha ha

Hvornår kommer næste afsnit? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

De gode Havanesere fandt Guvernør Havnebumsen for gode til at dele med nogle simple Pirater!!! Men betaling skulle pøbelen jo have :? Guvernør Havnebumsen kom til at tænke på Godsejer sølvpapirhat. Sølvpapirhat havde generelt snydt skattevæsenet med alle hans navneskift. Først titman så troldmanden ja nu sølvpapirhat. Men den inteliigente guvernør Havnebumsen kunne man nu ikke sådan køre om hjørner med!!!!

Efter landgang blev Sølvpapirhat aflagt et besøg. Først nægtede sølvpapirhat alt og han var så sandelig ny borger… ja fandens oldemor døde af dårlige undskyldninger… men de 70 agressive fissetrængende pirater fik ham nu overbevist om der var et lille efterslæb som skulle betales !!!! Ja det måtte være sådan man gjorde i Danmark, når man inddrev de vandvittige skatter som de havde tænkte Guvernør Havnebumsen. Ingen er sgu da så torskedumme de betaler så meget frivilligt ;-)  

Dagen stod efterfølgende  i fissens tegn og der var fuld gang i bordellet. Holstebronx pigernes ven var altid et godt bytte, da han ikke kunne sige nej. Det udnyttede Molly, mai love og bly til fulde. Som 3 vilde Raptorer omringede de ham og han blev nedlagt og slæbt afsted med. I rummet sprang de på ham og i et elegant samarbejde fik de ham gjordt hurtig færdig. Bagefter stod de og smilede og nulrede ham i håret " åh manse sådan nogle søde piger skal vel have lidt drikkepenge" man er vel pigernes ven så…. so it be. efter endt betaling blev han losset ud af døren. Pigerne lavede håndslag.. YES.. ny rekord, han var blevet gjordt færdig på 1,22 minut fandeme godt gået. En hurtig klargøring og ellers ned i bordellet igen. Idag var der jo masser af pirater som skulle rulles :-) 

Havnebumsen havde ikke tid til at komme i bordellet den dag. Han sad i sit store badekar og nød en Havaneser. Efter lidt tid dukkede Jasmin og Liv op af vandet…. Guvernørens penis er nu ren, deres højhed

To be continued

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Dagen derpå manglede Piraterne igen penge. Fandens så ringe disponering de havde :? 

Til søs det gik der skulle plyndres og drikkes. I skumringen fik udkigsposten øje på et skib. "Ohøj Skib i sigte" råbte han. Det var en Spansk War Galeon. Piraterne rystede i bukserne, så store skibe skulle man holde sig fra!!!! "visse vasse i pjevsede Pirater" sagde Guvernør Havnebumsen " det kommer ene og alene an på at have den rette taktik!!!" 

Guvernør Havnebumsen: mr schmidt sæt alle sejl, vi angriber dem direkte på

mr schmidt: jamen  sir Guvernør Havnebumsen det vil jo være det glade vanvid! vi har vinden imod os der vil ikke være gang i sejlene

Guvernør Havnebumsen: jamen så vend da sejlene om mr schmidt, lad da være med at være så hjælpeløs!!! sæt igang

Modstanderne måtte være ualmindelig heldige! For slaget gik mildest talt ikke særlig godt trods Guvernør Havnebumsens geniale taktik! Det hele var egentlig begyndt at se sort ud, da slaget pludselig tog en skarp drejning. En af Spaniolerne fik øje på det var selveste Guvernør Havnebumsen som var Kaptajn på modstandernes skib. Det fik Spaniolerne til at gøre mytteri. De ønskede alle som en at flygte til fantastiske sofistikerede Bumstown. Tænk sig at bo et sted med en Guvernør af Havnebumsens  kaliber, det var jo alles drøm :-P

Skibet var til besætningens store jubel fyldt med Sølvmønter og 12 års Highland Whisky. Ja der var egentlig nok penge til Piraterne kunne have levet i sus og dus et stykke tid. Men Bordelmutter Nikita havde snakket om der var andre skibe i området med fuld last så griskheden kom frem i de gode pirater og plyndringstogtet fortsatte.

Det viste sig at Bordelmutter Nikitas informationer var temmelig misvisende. Hun havde løjet for Guvernør Havnebumsen, da hun stadig var tosset over det med Molly. Fandens til kællinger! Her sejlede babe rundt på må og få uden at have den fjerneste ide om hvad de søgte efter. 

På 3 dagen var fissemangelen ombord blevet stor. Piraterne var sure, agressive og ikke til at have med at gøre. Det endte med dækmatros Bonobo blev fanget ind. Han blev hevet ned i kahytten hvor han blev vokset, fik en lille kjole og paryk på. Kokken var sminkør hvilket ikke var han stærkeste side, det blev mildest talt ret abstakt det han fik udrettet. Nå i mangel af bedre måtte det jo kunne gå. Bonobo nåede knap ud af kahytten  inden den stod på GANGBANG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...