Hop til indhold

Recommended Posts

Testede denne pige fra Brazil sidste uge ( 6- 2016 )på Vesterbro 32, Odense.  Stod først til tørre på gaden, indtil jeg fandt ud af at døren til opgang er åben ( blot et godt fif at vide, da gaden er meget befærdet)

http://side6.dk/resultatside/?q=anais25

Jeg blev modtaget af pige på ca. 25 år.  Bøjler på tænder, men efter lidt nervøs "seen mig an", tøede hun lidt op. Hun taler dårlig engelsk.

Fotografen har brugt lidt tid på at glatte ud, men iøvrigt passer proportionerne ok.  Hun har måske en lidt større booty end på fotos.

 

Efter lidt blow (den der starter med at sutte kondomet på(som iøvrigt var rødt!!)) hoppede hun på og red et minuts tid indtil hun ville doggy.  Hun begyndte dog ret hurtigt at pive lidt over størrelsen på "udstyret", og hun vendte sig om til missionæren.  Jeg skyndte mig derefter, og hun begyndte også til sidst at strække ben og spænde sammen, og jeg nåede det kun lige at komme...

OK oplevelse, men kun fordi jeg var horny - ellers kunne jeg fint have undværet.

NB - PRISEN : 1200 for 30 min - Ikke value for money - men jeg er ikke typen der forhandler om prisen!

Venligst, Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...