Hop til indhold
mrboobsnow

Sexysilvia - Brædstrup

Recommended Posts

Jeg har netop været forbi dette nye sted på Silkeborgvej. Let at finde og ok diskret parkering. Indgangen er dog lidt åben ud til hovedvejen, men døren blev hurtigt åbnet. Indenfor var der rent og pænt - og mulighed for bad både før og efter (jeg afslog da jeg lige havde badet hjemmefra, så jeg så ikke badeværelset).

Pigen var meget sød, og smilende og talte et fint engelsk, så der var ingen problemer med at aftale hvad der skulle foregå. Da betalingen var foretaget, var hun hurtigt tilbage og så var det ellers igang på boreplatformen. Jeg havde lidt kolde hænder efter køreturen, men det havde hun ikke noget imod. Jeg fik lov at gå på opdagelse hele vejen rundt, og undervejs i akten, var det også ok at hun fik et par klask bagi. Den eneste gang hun havde indvendinger, var under det franske, hvor jeg prøvede med en hånd i nakken - det havde hun ikke lyst til, men hun tog mig nu også fint dybt alligevel. Det blev til adskillige forskellige stillinger, både på hendes og min opfordring - da hun sad ovenpå, fik jeg de flotte bryster i munden - det kunne vi begge godt lide - og de fik også en god tur med hænderne - ja der var nærmest fri leg.

Da jeg var kommet, spurgte hun om jeg ville have massage de sidste 5-10 minutter, det var hun også ret god til. Alt i alt et fint sted, en flot og dygtig pige, og god betjening. Priserne er vist meget standard - jeg gav 1000kr for en halv time.

Billederne kunne sagtens være hende, de er i hvert fald meget tæt på hvad man får - alderen skal nok have tilføjet moms. Pigen er fra Estland, og hun sagde der kom ny bemanding hver anden uge. Bemærk at der er 2 på stedet, den ene er en trans - så husk at bestille på det rigtige telefon-nummer :-D

Links til begge "piger": Trans Sinthia Sexy Silvia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prebenmikkelsen skrev, for 28 minutter siden:

Har du link 

Det er ikke kun violer der er blå, det er links også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...