Hop til indhold
Truckeren81

barbieink

Recommended Posts

Guest anders Jensen

jeg har blocked hende

det er kun pengene der tæller - helt tydeligt hun ikke har det sjovt med det man bare vil score kassen

og så er der ikke meget sjovt ved det synes jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
anders Jensen skrev, den 15/2/2016 at 16:04:

jeg har blocked hende

det er kun pengene der tæller - helt tydeligt hun ikke har det sjovt med det man bare vil score kassen

og så er der ikke meget sjovt ved det synes jeg

Hvad forventer hun, af "Sugar" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TboneDK skrev, for 1 time siden:

Hvad forventer hun, af "Sugar" ?

He he t-bone - de sd'er jeg er sammen med har det også hyggeligt og sjovt - ser ikke på klokken vi hænger ud til vi begge har fået nok hygge pg sex - der bliver ikke set på klokken på den måde :) så det er hvad jeg "forventer" af en sd :) altså at de gør det fordi det er sjovt frækt og de tjener penge - i en treenighed 

hende her var 30 min så mangler 45 min så meget og 60 så meget - og så må du det men ikke det osv. 

- efter min mening er det smartere så at melde sig som glædespige :)!ikke at jeg har noget imod menu kort - det er bare ikke det jeg søger på sd 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Truckeren81 skrev, den 15. februar 2016 at 17:40:

ok men jeg mente nu ellers om der var nogen her inde der havde besøgt hende?

:) fremgik ikke helt klart - men nej - min erfaring var at det var en pengemaskine 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Truckeren81 skrev, 1 time siden:

hun skrev en tusse for en halv time 

Ok - så er hendes priser også mere rimelige nu. :-) Bliver spændende at høre hvad du oplever 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev truet med tæv af hendes far som vidst var rocker da jeg sagde pænt nej tak efter at have set nogle billeder af hende jeg fik på email, hun havde ingen billeder på sin profil da jeg skrev med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jsfeltwow skrev, for 33 minutter siden:

Blev truet med tæv af hendes far som vidst var rocker da jeg sagde pænt nej tak efter at have set nogle billeder af hende jeg fik på email, hun havde ingen billeder på sin profil da jeg skrev med hende

Godt at vide :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...