Hop til indhold

Judy Latina Proff massage

Featured Replies

Skrevet

hej.

ja hun er en sød pige der giver en god grundig massage med mulighed for lidt ekstra hvis du er interesseret. Men så må du vælge hot body to body og du kan så få hele pakken.  Hun er lidt mere kraftig end på billederne men ikke at det gør så meget men hun har bare en brasiliansk krops bygning men en god bagdel.

hun har gennem det sidste år kørt under navnet Judy, så ingen ændringer der. 

Lad mig høre hvis du vælger hende for det er ca. 1 år siden jeg har været der.

Hilsen 

Hanen

Skrevet
hanen skrev, for 14 minutter siden:

hej.

ja hun er en sød pige der giver en god grundig massage med mulighed for lidt ekstra hvis du er interesseret. Men så må du vælge hot body to body og du kan så få hele pakken.  Hun er lidt mere kraftig end på billederne men ikke at det gør så meget men hun har bare en brasiliansk krops bygning men en god bagdel.

Hilsen 

Hanen

Super, jeg takker for responsen fra dig, Hane

Skrevet

Hej.

Er det hende der tidigere har været ude på Øresundsvej?

Hilsen

Skrevet
hanen skrev, for 10 timer siden:

hej.

Hilsen 

Hanen

Hej Hanen,

Har du lyst til at sætte lidt flere ord på?

-Hvor meget inkluderer hele pakken? Megafransk? Anal?

-Hvordan er hendes body to body? Med olie og det 'vilde ridt', eller bare 'tør' gnubberi? Som de bedste thai'er, eller?P

På forhånd tak.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg endelig nulret mig sammen til at besøge Judy. Fandt ud af at jeg havde været på adressen før og tænkte, "Åh nej, ikke hende igen". Heldigvis blev min mistanke gjort til skamme da Judy åbnede døren. En pæn pige med langt sort hår og bestemt ikke særlig høj, men til gengæld lidt bred ned om (læs; Latina mås) og et par store bryster. Jeg er ikke speciel babsoman, så om hvorvidt de var naturlige eller af plastic vil jeg ikke kloge mig på.

Vel ankommet tog jeg mig et bad så jeg var HELT ren til min time med "HOT B2B. Det startede som almindelig, men kompetent massage og udartede sig efterhånden til B2B. Det var faktisk rigtigt lækkert med de store bryster rundt på hele bagsidden af kroppen. Jeg blev vendt om og B2B fortsatte, om muligt endnu mere intimt, og da hun så lige vendte sig så jeg lå med frit udsyn til hendes skød, som jeg tilmed kunne nå med tungen, ja så var der meget hurtigt fuldt honnør fra den enøjede hævner. Da min tunge begyndte at gå på opdagelse begyndte hendes mund at åbne sig og pludselig kunne jeg bare fornemme den der varme der følger med, når en dejlig varm mund omslutter ens manddom.

Af ren velvære begravede jeg mit hoved endnu dybere i hendes skød. Pludselig kunne min tunge mærke noget "hårdt", det var hendes intim piercing min tunge havde fundet. Da overraskelsen over fundet af metal mod min tunge havde lagt sig begyndte jeg igen at fokuserer på at nyde hendes mundarbejde, der på ingen måde blev blandet med håndarbejde. Præcist som jeg foretrækker det. Jeg havde efterspurgt mega, men hun sagde at det måtte være en overraskelse (til) når vi kom så langt. 

Judy er god til at "mærke" når klimaks er ved at indfinde sig, for i det øjeblik jeg skyder kanonen af slipper hun med munden, lader mig "pumpe" færdigt, og dog for nu tog hun den igen i munden og ligesom nærmest "sugede det sidste" ud af mig. For pokker det var godt.

Jeg kommer helt sikkert igen

Hilsen Dråben

Skrevet

Har lige været forbi, kan ikke genkende ovenstående beretning!

hun er en stor dame, bestilte 30 min btbhot, fik lidt ligegyldig massage på rykken med 2-3 gange body2body derefter vend om.

igen lidt massage max 3 min derefter lidt kravlen rundt på kroppen, derefter satte hun sig mellem benene og gav fransk økø.

Alt for meget hånd, kom efter 3-5 min på hendes læber som hun spyttede ud med ordet: addddddd

ikke særlig romantisk når man lige kommer!

lidt afttøring med køkkenrulle. Fik dog tilbudt bad, men takkede nej.

stod på gaden igen efter 20 min.

det var spildt af 1000kr

kommer ikke igen.

Skrevet
BadHusbond skrev, for 14 timer siden:

hun er en stor dame, bestilte 30 min btbhot, fik lidt ligegyldig massage på rykken med 2-3 gange body2body derefter vend om.

igen lidt massage max 3 min derefter lidt kravlen rundt på kroppen, derefter satte hun sig mellem benene og gav fransk økø.

Alt for meget hånd, kom efter 3-5 min på hendes læber som hun spyttede ud med ordet: addddddd

det var spildt af 1000kr

kommer ikke igen.

Det var da ærgerligt for dig:sad:

Sjovt som oplevelser kan varierer, du må op på hesten igen.........som man siger:smile:

• 2 weeks later...
Skrevet
BadHusbond skrev, den 2/3/2016 at 18:35:

det var spildt af 1000kr

kommer ikke igen.

Du er godt klar over det tar ikke længere tid end det nu skal tage .. - Men sjovt den oplevelse har jeg aldrig fået af hende, og har besøgt hende 4 gange nu 2 sidste år ( Da bruna ikke kom tilbage mere :/ ) .. og så 2 gange i år, og Jeg bestilte 1 time olie massage denne gang, fik 1 time og 5 minutter og fik "øko fransk" da der manglede 10 minutter af den oprindelige tid, og egentlig gjorde jeg bare det jeg altid gør hvis jeg er tæt på for hurtig, jeg "distrahere" mine tanker, og faktisk slapper af i fløjten, skulle du prøve at gøre , det kan være måske hun ikke kunne mærke på dig du kom, og måske ikke var forberedt på det..og addd findes ikke i det brasilianske ordbog, det r et dansk ord .. 

Iøvrigt jeg plejer bare at tage hende lidt på brysterne og sætter mig lidt op , så stopper hun naturligt og lader mig sutte dem mens hun så bare bruger hånden blidt på den måde får du faktisk lavet "start/stop" tricket ... Faktisk har jeg en tid med hende her kl 22, hvis jeg når det jeg er hendes sidste kunde for i denne gang, men da jeg er på vej hjem fra job nu og sidder i et tog, så bliver der lidt stress bor dog helldigvis ikke mere end 5 minutter fra huset så det er let nok at komme der til.

Men jeg har også tænkt lidt fordi hun giver mig en god rabat med hot body to body med øko fransk til under hendes markedspriser normalt. Så jeg tænker lidt hun nok vil bruge det som en slags input for at skulle skynde sig også fordi de skal jo være færdig kl 23 hos ham de lejer værelse hos.

Så jeg tænker lidt nu tar jeg et langt varm bad, skifter tøj og overvejer lidt om jeg skal sige til hende, om vi kan nøjes med 30 minutter med lidt "Øko fransk" og bare lidt body to body, jeg ved jo ihvertfald jeg får 15-20 minutters guffer på det ihvertfald så .. men vender tilbage når jeg har været hendes sidste gæst for denne gang, eller jeg ikke er.

Og stor dame ? .. Hun vejer faktisk kun 72 kg men hun er jo ikke så høj, og hendes røv er sku lækker af se på når hun laver frank øko og man kigger ind i spejlet over sengen, og når hun lige får den bagfra og man bare kan se ballerne klaske rundt. Angående bryster de er kunstige, hun har trods alt 3 børn.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.