ny_kjs 109 Skrevet 15. Februar, 2016 Hej, sidder lige og kigger lidt på Julia og tænker på om hun ikke har været her før, og måske under andet navn. Er der nogen der har erfaring med hende, da jeg udmiddelbart ikke kan finde noget omkring hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 15. Februar, 2016 ny_kjs skrev, for 5 timer siden: Hej, sidder lige og kigger lidt på Julia og tænker på om hun ikke har været her før, og måske under andet navn. Er der nogen der har erfaring med hende, da jeg udmiddelbart ikke kan finde noget omkring hende. Ny pige i det 'originale Brønshøj syndikat'....hvor pimp tager 50% + husleje dagligt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedtmulevejle 3 Skrevet 15. Februar, 2016 er du nu sikker på det med de 50 % inden du slynger det ud i luften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 15. Februar, 2016 fedtmulevejle skrev, for 9 timer siden: er du nu sikker på det med de 50 % inden du slynger det ud i luften Selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 16. Februar, 2016 50% er vel ikke ualmindeligt i branchen. Hvad mon de danske klinikpiger betaler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, den 15 februari 2016 at 13:54: Ny pige i det 'originale Brønshøj syndikat'....hvor pimp tager 50% + husleje dagligt! Vad är det för "pimps"? Zigenare/gangsters från deras egna länder, eller danska kriminella? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 Lemac skrev, for 3 minutter siden: Vad är det för "pimps"? Zigenare/gangsters från deras egna länder, eller danska kriminella? Dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedtmulevejle 3 Skrevet 17. Februar, 2016 HAHA har tit snakket med den danske mand .og ved hvem han er ... kriminel måske jeg er ikke dommer,,. og hvad de piger betaler er jeg ligeglad med de kommer af egen fri vilje .danske piger betaler jo også 2000 kr for en hel vagt mindst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg