Hop til indhold
ny_kjs

New in city

Recommended Posts

Hej, 

sidder lige og kigger lidt på Julia og tænker på om hun ikke har været her før, og måske under andet navn.

Er der nogen der har erfaring med hende, da jeg udmiddelbart ikke kan finde noget omkring hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ny_kjs skrev, for 5 timer siden:

Hej, 

sidder lige og kigger lidt på Julia og tænker på om hun ikke har været her før, og måske under andet navn.

Er der nogen der har erfaring med hende, da jeg udmiddelbart ikke kan finde noget omkring hende. 

Ny pige i det 'originale Brønshøj syndikat'....hvor pimp tager 50% + husleje dagligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedtmulevejle skrev, for 9 timer siden:

er du nu sikker på det med de 50 %  inden du slynger det ud i luften 

 

Selvfølgelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 15 februari 2016 at 13:54:

Ny pige i det 'originale Brønshøj syndikat'....hvor pimp tager 50% + husleje dagligt!

Vad är det för "pimps"? Zigenare/gangsters från deras egna länder, eller danska kriminella?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 3 minutter siden:

Vad är det för "pimps"? Zigenare/gangsters från deras egna länder, eller danska kriminella?

Dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

HAHA har tit snakket med den danske mand  .og ved hvem han er ... kriminel måske jeg er ikke dommer,,.   og hvad de piger betaler er jeg ligeglad med de kommer af egen fri vilje .danske piger betaler jo også 2000 kr for en hel vagt mindst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...