Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har de sidste måneder været på Kirkedammen et par gange, og kommer der med garenti igen, første gang en skøn fræk lille thai midt i 20erne, først massage som var ok uden at være prangende, så vende om og der smider hun allerede tøjet også, fræk meget slank lige min type, selv om jeg er oppe i årene så strittede pikken allerede en del og den er bestemt ikke af de mindste, hun blev overrasket over den og slikkede og suttede så det var en lyst.

Nå men jeg skulle bestemt også smage hende da jeg er total vild med at slikke fisse og få safterne kan slikke længe og nyder det, slikkede hende til en ikke fake orgasme, men er reel og endnu en, fik til sidst kørt pikken af oppe i hende, dejlig stram var hun, var der lidt over en time og slap en tusse, det er okay pris især som hun slikkede min pik, samt hvor godt hun smagte.

Anden gang var sidste uge, en anden ung thai lukkede op og smilte, hun havde lidt mere bryst som jeg elsker at nusse med, god nok massage og vende om, igen stritter pikken liderligt lige ud, hun spørger så om jeg skal have andet end massage, smiler og siger look at this, og hun griner og sige oh yes, hun kommer af tøjet og begynder med det frække, hun suttede desværre ikke pik, øv men for fanden hendes fisse var lækker, smagte bare himmelsk, min tunge fandt hendes lille klit og behandlede den efter forsskrifterne længe, må indrømme jeg var så liderlig at jeg også slikkede hende baagi, kunne ikke lade være og hun nød det, efter en læng slikketur fik hun den og hun var stram, meget stram, sprøjtede næsten med det samme og var total færdig, tror hun kunne lide det da hun blev ved med at sige at jeg skulle spørge efter hende næste gang, og det tror jeg faktisk jeg gør, fantastisk dejlig og sød pige, hun skal bare lære at sutte pik også. Igen var det en tusse og jeg kørte hjem meget lettet, kan kun anbefales at prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der tirsdag og mødte Pinky. Ok massage dog uden engagement. Ikke det mindst smil fik jeg før jeg skulle ud af døren.

 

Jeg kommer IKKE igenmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...