Hop til indhold
frenchlover1

Wozniaki - kun iklædt bodypaint - nye fotos :-)

Recommended Posts

frenchlover1 skrev, for 2 minutter siden:

Hvad synes du ? :-)

En lille 'landing strip' ville være prikken over i'et.. Eller striben over legepladsen ;)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornemmer toppen af en dejlig nøgen pussy. Dejligt at se hende bakke op om bevægelsen 'Befri missen' :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har Sports Illustrated offentliggjort 18 billeder af lækkermåsen uden tøj

http://www.si.com/swimsuit/model/caroline-wozniacki/2016/body-paint#1

Man kan mene meget om Wozzi, men denne seance mener jeg, er med til at bringe den nøgne krop ind i dagligdagen igen. 

Jeg nød de glade 80ere og delvis 90ere, hvor det ikke var sjældent at møde bare damer, bryster, baller og smukke venusbjerge på stranden, og de bh-fri bryster i gadebilledet - så flotte og frække under den rette t-shirt eller tynde skjorte.

Er I enige, eller er jeg helt væk ? :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 16 minutter siden:

Bare en skam SI har retoucheret de "udfordrende"steder....men er jo USA .... 

Nå ja. Men speciel os Eroguide brugere, som også er jyder har jo nok en idé om hvad sådan en polak gemmer de retoucherede steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... klart lækre fotos af Caro...! Respekt, hendes krop er resultatet af mange timers hårdt arbejde på træningsbanen, med løbeskoene på, i fitness-lokaler og på centre court... set med mine øjne er hun en 'steg', slank, fit og lækker - om hun er sexet, tja, det er jo op til den enkelte beskuer at vurdere.. - og jeg er jo ikke 'male' smiler...

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Bare en skam SI har retoucheret de "udfordrende"steder....men er jo USA .... 

Og så er det smag fuldt sexet. Og ikke "se min fisse" agtigt.

Mange smukke kvinder i dette års swimsuit edition.

Ashley Graham er også en mega babe.

http://www.si.com/swim-daily/2016/02/11/ashley-graham-si-swimsuit-2016-cover?xid=si_social

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, den 15. feb. 2016 at 12:39:

Og så er det smag fuldt sexet. Og ikke "se min fisse" agtigt.

Mange smukke kvinder i dette års swimsuit edition.

Ashley Graham er også en mega babe.

http://www.si.com/swim-daily/2016/02/11/ashley-graham-si-swimsuit-2016-cover?xid=si_social

... klart Ashley Graham, er top hot, og hun er endda en plus-size model = normal størrelse kvinde eller endda lidt større. Super smuk og fræk velproportioneret krop. Smukke former og mange af dem! Hende ville jeg klart tænde meget mere på, hvis jeg var mand, uhm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Ashley Graham er også hot på sin måde, bare ærgerligt at hun viser alt for lidt 'hips and ass'

Og så savner jeg, at hun slipper sind bryster og sin mis helt fri som Wozzi. DER får jeg respekt fir Wozzi, DET er grænseoverskridende af Wozzi. DET kan inspirere andre til af fri deres bryster og mis

'Fri missen, nu' :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyt med hvad folk synes om hendes tennisspil. Hun er jo ganske enkelt den bedste danske (/polske) tennisspiller vi har.... Jeg forventer ikke hun vinder Grand Slams, men jeg håber da for hendes skyld. Og dem som hater, skal nok lade være med at tænke på hvor meget hun griner hele vejen til banken...... Hun har MIN største respekt...

Og så gør det da heller ikke noget, at hun jo egentlig også er køn - og med den krop oveni.... jeg ku' godt!

Sjovt nok at se i videoen cirka 1.57 inde, der bliver der lige sløret ved slikbutikken, da hun står i vandet ;) 

Men go' røv, pæn krop og et par skønne nipples.... svært ikke at blive glad :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden:

Sådan noget body paint - hvor holdbart er det? - og hvor nemt er det at få af igen?

Jeg forestiller mig, at det er forholdsvis nem at fjerne. Men man kan sikkert få stor glæde ud af vaske projektet. Du kan måske anbefale noget VVS installation syren til formålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Sådan noget body paint - hvor holdbart er det? - og hvor nemt er det at få af igen?

Jeg skulle gerne slikke hver eneste maling plet af hendes skønne krop. Slurp. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Sådan noget body paint - hvor holdbart er det? - og hvor nemt er det at få af igen?

Og smitter den af? :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...