Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet en sort gadeluder igen. 

Jeg var lidt liderlig, og havde lyst til noget. Jeg var allerede uden i gadebilledet en søndag aften, og tanken om at prøve en sort pige lystnede sig, så jeg tog til istedgade. 

Allerede ved starten af istedgade var der et par sorte piger der var samlet. Det vakte min interesse, men gik ikke direkte over til dem, så gik først lidt ned af istedgade. Der var ikke andre end, de første piger jeg så, så jeg gik stille og roligt hen til dem. 

Først var der en milf, hun var ikke køn, så hende sprang jeg over. Så var der en gruppe på 3. Der var ellers en ung afrikaner som var tynd med stor røv, men hun gik ikke hen til mig. Istedet kom en lidt mere buttet afrikaner hen til mig, med en ordentlig trut mund. Hun tilbød en BJ til 500kr. 

Jeg sagde at jeg kun havde 300 kr. 

Hun sagde at det var okay.

 

jeg spurgte hvor henne? Hun sagde vi finder en sidegade. Okay, jeg var liderlig og det skulle gå hurtigt. Vi gik lidt rundt, så fandt vi et gyde, men hvis folk gik forbi ville de kunne se os. 

Jeg gav hende pengene og så ellers tog jeg dillermanden frem. Hun fik et chok. Hun sagde den var stor, men jeg troede at afrikanernes pikken var større :) 

på med gummiet, også ellers sutte løs. 

Jeg spurgte ellers om jeg måtte se hendes bryster, men fik afslag, idet det var for koldt :D 

man kunne mærke hendes store læber på min pik. 

Jeg kiggede meget omkring, og var bange for at der skulle komme nogle forbigående, eller poltiet kom :/ 

 

men jeg kom, også ellers af med gummiet.

det var en ok oplevelse med masser af spænding som jeg godt kan lide :)

grunden at jeg ikke valgte den anden pige med stor røv, at jeg var bange for, at deres bagmænd så på + at der var folk der gik frem og tilbage. 

 Mvh. Usuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
usuk skrev, den 2/13/2016 at 23:27:

Først var der en milf, hun var ikke køn, så hende sprang jeg over.

Hvis du ikke have lyst til hende, så er hun vel netop ikke en MILF (Mother I'd Like to Fuck).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 6 timer siden:

Hvis du ikke have lyst til hende, så er hun vel netop ikke en MILF (Mother I'd Like to Fuck).

Haha, exakt! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv gjort det en dél gange. Har fået handjobs til 150,- når det bare lige har skulle klares.
Der er masser af friske og charmerende tøser.. hvis man kan lide afrikanske piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skam også massere af charmerende tøser omkring Istedgade af anden herkomst and afrikansk ;)

Jeg har selv prøvet adskillige gennem årene...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...