Hop til indhold
HenningBH

Anmeldelse af Ladyboy Sandy fra Vejen❗️

Recommended Posts

Forleden besøgte jeg Sandy

Jeg ringede inden for at aftale pris og ydelser, men hendes engelske var så dårlig, at jeg opgav, og aftalte bare at komme derned.

Da jeg ankom var det en ældre thaikvinde som åbnede, og jeg blev visiteret hen til en fint lokale. Her spurgte jeg efter Sandy, og nu nikkede og gik. Efter ca. 3-4 minutter kom Sandy. Det lignede helt hende fra billederne, en flot thai ladyboy med ægte langt hår og store bryster. Hendes talje og hofte var alt for brede efter min smag og passede ikke til resten af kroppen. Vi aftalte 30 min., hvor  vi begge var aktive og jeg skulle til først, for på den måde at få noget ud af det to gange. Jeg gentog dette for hende 3-4 gange, og hun nikkede og sagde yes yes, da jeg ville være sikker på hun havde forstået. Sandy var rigtig flot, men hun havde overhovedet ikke gjort sig klar i noget feminint tøj, men stod blot i en T-shirt og jeans. Jeg personlig tænder på hele pakken, at de har høje sko på, en fræk kjole, ægte langt hår (for guds skyld ikke paryk, og har lidt sminke på. Ofte er disse LBS så pæne, at de ligner mere en flot kvinde end en flot kvinde selv gør, hvis  i forstår.

Hefter bad hun mig tage mit tøj af og hun gjorde det samme i den anden ende af lokalet. Man kunne allerede her mærke at hedes dagsform var nede og hun ikke var interesseret i at det skulle blive en god oplevelse. Da hun næsten havde taget alt sit tøj af, for hun beholde underbukserne på; og ja det var underbukser (rimelig turn off). Vi stod og kælede og mine hænde fandt vej ned mellem hendes ben, men hver gang fjernede hun dem og placerede dem på hendes bryster. På et tidspunkt skubbede hun mig om på sengen, gav mig kondom på og gav et fantastisk blowjob. Da jeg var ved at komme ret hurtigt, bad jeg hende om at gøre sig klar i doggie-style. Og mens jeg tog hende, tog jeg hende ind i mellem i skridtet, og hver gange flyttede hun mine hænder til hendes bryster. Jeg kom ret hurtigt; jeg tror ikke der var gået mere end 15 min. 

Herefter rejste hun sig op, og gav mig nogle våde servietter som jeg kunne tørre  mig med. Jeg sagde til hende at nu var det hendes tur. Men nu kendte hun ikke noget til vores aftale, og hendes engelske var lige pludselig blevet meget dårligere. Jeg opgav, og tog mit tøj på.

Samlet set fra 1-10

Sandy: 7 (rigtig kønt ansigt og flotte bryster. Hendes hofte, talje og lår var lidt for store efter min smag).

Service: 5 (jvirkelig dårlig service, ala "jeg gider ikke nu", og man kunne tydelig mærke en stemning at det kun drejede sig om penge og så ud).

Lokalet: 8 ( pænt og rent, og en hård seng der ikke knagede).

Stedet:  9 ( det ligger lidt langt væk, men dejligt diskret og man kører bare ind og holder ude foran hoveddøren hvor der stakit til hver side og ingen vej foran, kun marker )

 Valuta for pengene: 6 (hvis jeg kommer igen, er det for at besøge Gine og IKKE Sandy, det var for mig et flop).

Hjemmeside: Asianladyboy.dk

Sig til hvis der andre I skal have anmeldelse om, da jeg har været lidt rundt omkring de sidste par år, både thaipiger og ladyBoys/shemales.

BH

"Henning"

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAK Henning for den anmeldelse!

Hun er hermed strøget på min ønskeliste.

Har du andre anmeldelser er du jo GULD værd for os andre, så skynd dig at skrive.
- Jeg er mere end sikker på mange vil være glade for at læse om dine oplevelser!

Mange hilsner LPOH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...