Hop til indhold
marcomir

Lady livia & domenica i Århus

Recommended Posts

Hej,

Det er efterhånden et stykke tid jeg har været herinde, men jeg syntes nu,at tiden er inde for en anmeldelse, desværre ikke så opmuntrende.

Efter at have skrevet mange gange til de to nye piger, fik jeg lavet en aftale med lady livia først for dagen derpå. Vi havde altså aftalt at en halv time før jeg skulle derudad skrive for at få bekræftet og sige, at nu er jeg på vej. Det blev ikke svaret, prøvede hundrede gange indtil klokken var en halv time over den tid vi havde aftalt. Tilsidst svarede hun :hvem er du og hvorlænge vil du tilbringe osv.

Jeg fortalte at vi havde haft en aftale for en times tid siden.Men ligesom de ikke rigtigt kunne forstå ordenligt engelsk svarer hun: jeg er ikke med på hvad du mener. Og det var dråben. Jeg skrev til hende at det var det værste service man kunne forstille sig. Efter det her bestemte mig for at kontakte en anden nyankomne pige i byen,nemlig domimica,vi skrev frem og tilbage og fik aftalt at mødes om 20min.Da jeg bad om adressen hvor hun holdt, underligt nok opgav hun den samme adresse som hende den første pige, altså lady livia. Derfor blev jeg lidt eskeptisk. Jeg tog afsted til Århus syd til den pågælendende adresse. Ringede hende op for sige at nu er jeg ved døren. Til min forbavselse siger hun at jeg skal vente endnu 20min til. Men da jeg beder hende at ringe tilbage til mig når hun er endeligt klar siger hun, at jeg skal ringe til hende. Jeg syntes det var for meget og derfor skrev jeg som sidste at det var en dårlig service hvilket hun siger at jeg også er en travl kvinde.

Jeg synes bare at vi mænd bør have mere respekt for os selv.det er bare træls når der ikke findes nogle ordenligt dansk pige her i Århus .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev lidt med hende på mail, hende opførsel der fik mig hurtig til, at springe fra. Hun virkede ikke særlig seriøs.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...