Hop til indhold
Guest knaldehunden

Alinay helse massage Vejle

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Hej  efter en spontan indskydelse smuttede jeg en tur forbi alinya i vejle  og det var en rigtig god ide, nok det bedste thaimassage og wellness der findes i  trekants område

jeg vidste godt at Wi havde åbnet ny butik i vejle, men vidste ikke at hun havde opgraderet med smukke unge piger som er med på lidt af hvert, siger de, jeg fik massage af en smuk pige på 22 år og hun var en mørklødet skønhed fra thailand, men jeg gik kun efter massage, og det var hun rigtig god til, og bagefter fik jeg at vide at der er 4 piger fra Mandag til Lørdag og de er alle unge og smukke så der er sket noget hos Alinya, men det kører stadigvæk efter wi god service, rene håndklæder og brede massage brikse. og rene og pæne lokaler. man føler sig som ny efter et besøg hos de dejlige piger....næste gang og det er snart, jaaa måske mere end blot massage.. www.alinya.dk

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knaldehund.

Jeg synes ikke hjemmesideadressen virker. Hvor ligger klinikken? Og ved du hvad 1 time med fuld pakke koster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

OK stein deres priser er nok standard Vejle priser, det er der ihvertfald på massage delen, 300kr for en time i behageligt selskab er OK for mig gav den smukke unge pige 100 ekstra i tips. Glemte at skrive at hendes søster også er i butikken tror hun skal aflægges et visit 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville have besøgt Kayly, men da hun var optaget tog jeg hen til Alinya

her blev jeg modtaget af 3 meget smilende kvinder, 2 yngre og en ældre

de spurgte ind til hvad jeg ville have, og da jeg så hvordan de så ud bestilte jeg fuld til en tusse. 

Pigen hed Kip og wouw en krop. Måske lidt kunstigt i brysterne, men en meget lille røv.

kip gik i gang med massagen og det kunne godt gøres meget bedre, men jeg havde jo sagt go til fuld pakke, så massagen kom åbenbart i anden række. Efter 10 minutter kom den anden unge kvinde ind, og jeg fik 4 hånd massage, eller skulle jeg sig 2 hånds og en hånd fra hver gjorde mig hård. Det var sgu skønt. Imens havde Kip taget trusserne af, og jeg kunne mærke hendes mega lækre krop.

jeg skulle vende mig om efter yderligere 10 min og der kunne man se virkningen af pilleriet. Jeg spurgte ind til en trekant, men Kip var for genert til at dyrke sex med en anden pige og mig. Øv

derefter stod den på sex i 25 min og det blev til en del støn undervejs, og da jeg havde svært ved at komme i kondom, tømte hun mig ud over sine bryster.

mon ikke jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
kimand skrev, for 9 timer siden:

er hun glat

 

Tjek selv :grin:  måske :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har hørt et rygte om skat en af de nærmeste dage vil have stor razzia i Vejle/Horsens området politi/skat/udlændigestyrelsen vil deltage så hvis man ikke vil tages med bukserne nede skal man måske lige overveje tidspunktet.

Har ikke kunnet få af vide af min kammerat der arbejder hos skat hvilken dag det sker og hvor mange steder, ikke andet end der vil bliver slået til på mange adresser samtidig, og det er en stor Razzia for at rydde op i miljøet med illegal arbejdskraft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jumbo skrev, for 23 timer siden:

har hørt et rygte om skat en af de nærmeste dage vil have stor razzia i Vejle/Horsens området politi/skat/udlændigestyrelsen vil deltage så hvis man ikke vil tages med bukserne nede skal man måske lige overveje tidspunktet.

Har ikke kunnet få af vide af min kammerat der arbejder hos skat hvilken dag det sker og hvor mange steder, ikke andet end der vil bliver slået til på mange adresser samtidig, og det er en stor Razzia for at rydde op i miljøet med illegal arbejdskraft.

De har sgu ikke tid pga afspadsering og papirnusseri. 

Men bortset fra det, er det ikke ulovligt at besøge en massageklinik.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 8 timer siden:

De har sgu ikke tid pga afspadsering og papirnusseri. 

Men bortset fra det, er det ikke ulovligt at besøge en massageklinik.

Det er rigtigt, men det politiet tjekker op på, er om dem som arbejder der har opholdstilladelse og derved på arbejde i dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
denventende skrev, for 9 timer siden:

Det er rigtigt, men det politiet tjekker op på, er om dem som arbejder der har opholdstilladelse og derved på arbejde i dk

Det er lige præcis det de gør og derfor deltager hele møllen politiet for at kontrollere dokumenter udlændingstyrelsen  tjekker om der må arbejdes, og skat om der er lavet regnskab. 

Og Steenborg, du kan tro de har tid til at bruge et par timer af og til, og nej det er ikke ulovligt men sku heller ikke sjovt at blive taget med bukserne nede, har prøvet det i Holland der skulle der tjekkes om alle måtte arbejde der så det gav en pause da det bankede på døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...