Hop til indhold
arcane

herbertstrasse

Recommended Posts

hva dælen det sku jo lige prøves
skulle lige en smuttur til wunderland i hamborg for at se på fut fut tog..
og i den forbindelse sku jeg da lige se på det der herbertstrasse. og på trods af jeg har set utallige advarsler herinde omkring det så røg jeg sku lige i fælden.
en ting havde jeg dog lyttet efter og havde ladet mit hævekort blive i bilen laangt laaaangt væk.
men de ævler og de ævler.. og da en smuk blondie pige til sidst sagde at for 60 euro så ku hendes veninde også komme med i handlen så røg jeg lige i og tog med ind.
så jeg endte nede i rummet med 2 piger og smed 70 eu til dem og fik tøjet af og lagde mig på sengen.. og ret hurtigt fandt de ud af jeg er pænt ny i det her game.
så de ævlede og ævlede igen om alle de ting de ku gøre. og for bare 2000 euro ku jeg komme i himlen osv osv..
well det var jeg sku allerede der liggende nøgen i en seng med 2 smukke blondier.

men ja totalt rippoff er det foretagende der. jeg endte med en spiller fra den ene  mens jeg suttede på den andens velformede patter til 130 eu og så var det slut. og alt det ævlen om 30 til 45 minutter osv osv var der ikke noget af.. gudsketak og lov for jeg ikke havde hævet flere penge..
så lidt lytter jeg efter alle jeres gode råd.
men for dælen hvor er der mange flotte piger dernede. både i strassen og i gaderne omkring... man ku sku os sagtens blive fristet af nogle af de gadepiger der render rundt der med deres tilbud på kun 30 eu..

Del dette indlæg


Link til indlæg
arcane skrev, for 15 minutter siden:

og da en smuk blondie pige til sidst sagde at for 60 euro så ku hendes veninde også komme med i handlen

Ja, det er det mest brugte bondefangertrick.

Hvorfor tog du ikke på FKK eller Fantasy? - på Fantasy kan du også få 2 eller 3 piger eller være til GB med 7 på en gang og dig i midten - og der betaler du kun € 100,- for en hel dag og kan forlyste dig med alle pigerene, hvis du orker - og de har ikke noget med optrækkeri, tigger ikke om små dyre flasker champagne eller ekstra for dit og dat - men de tilbyder så heller ikke så meget ekstra - et par enkelte dog CIM :)

arcane skrev, for 32 minutter siden:

men for dælen hvor er der mange flotte piger dernede. både i strassen og i gaderne omkring... man ku sku os sagtens blive fristet af nogle af de gadepiger der render rundt der med deres tilbud på kun 30 eu..

For € 30 får du højest et HJ - og tilbudet er kun for at lokke dig indenfor - og så presse dig til at købe mere og mere - og har du først købt lidt mere og nu tror du at der vil ske lidt action - så er det først bondefangeriet begynder og pigen henter som en overraskelse til dig en ekstra pige, der så er endnu mere effektiv og erfaren i at presse endnu flere penge ud af dig.

Vil du gerne se på flotte piger skulle du være taget på FKK - her er pigerne som regel også helt eller næsten helt nøgne, da det netop er konceptet, så du vil ikke blive snydt med at når pigerne pakker ud, så er det silicon valley gone wrong - du vil heller ikke opleve at du skal betale ekstra for at de smider alt tøjet!

På FKK har de nærmest taget det gode fra Herbertstrasse og gaderne deromkring og udelukket alt bondefangeriet. Priserne er faste, du får altid din fulde ½ time, bliver spurgt om I skal tage ekstra tid, priserne mht. ekstra står oplyst rundt omkring og der er ikke noget med at pigerne snakker dig et øre af for at få dig til at købe ekstra for dit og dat - et nej er et nej - men de kan godt lide at flirte og du føler det er den omvendte verden i forhold til, hvis du gik på et hjemligt diskotek eller dansested ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tog ikke på fkk fordi det jo egentlig bare var meningen at jeg lige ville kigge lidt efter at have brugt en hel dag i wunderland som  var mit primære mål for at være i hamborg.
jeg har jo læst herinde om alle beretningerne derfra.. men som den klassiske halvgenerte liderlige gut jeg er, faldt jeg jo i alligevel. jeg kan jo osse godt li det ved at rende rundt og kigge. og blive antastet og jeg er alligevel lidt stolt af jeg holdt et par timer inden jeg røg i fælden.. og dernede er der sku noget at kigge på i forhold til istedgade.
man skal lære så længe man lever. nu ved jeg det og har prøvet det.
så næste gang jeg er dernede kan jeg sagtens nøjes med at kigge og så tage på enten geiz eller en af fkk klubberne. men jeg har en svaghed for fræk klædte kvinder så at komme ind og se på allerede helt eller næsten helt afklædte piger ædelægger det os lidt for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
arcane skrev, for 7 timer siden:

men jeg har en svaghed for fræk klædte kvinder så at komme ind og se på allerede helt eller næsten helt afklædte piger ædelægger det os lidt for mig

Så skulle du jo besøge et bordel eller en privatpige istedetfor, hvor du er mere sikker på ikke at blive snydt og bondefanget - prøv f.eks. at søge her:

http://www.modelle-hamburg.de/

Pigerne i Herbertstrasse og gaderne deromkring kører efter næsten samme koncept: det drejer sig først og fremmest om at få kunden indenfor, gejlet op og så mens de rykker ham i pikken, kører munden med alle mulige tilbud, som man har svært ved at afslå, når blodet er løbet til det lille hoved - og har de først opdaget at man er tilkøbs, kommer de straks med et endnu bedre tilbud osv. og du skal være heldig at du ikke havde kreditkortet med. Nyd at få en spiller til € 50,- og lad dem bare snakke dig et øre af - mere skal man ikke ofre på det cirkus, for du får sjældent noget reelt sex, før de indser at de ikke kan plukke dig for mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det eneste jeg lige ærger mig over, var at jeg sagde jeg havde flere penge i pungen. der sku jeg selfølig ha sagt nej. for der havde de allerede gejlet den op. og jeg ku ha nøjes med de 70 euro for en motorboat og en spiller.. og det ville jeg ikke ha haft det så slemt med.. det var da en oplevelse..
man skal lære så længe man lever.. så nu er jeg en erfaring rigere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu haft et par fornuftige oplevelser i H-Strasse. Man skal blot være helt klar over, hvad det er for et sted. Det er i realiteten et opreklameret Laufhaus og ALT koster.

Fik første gang dilleren i en vældig smuk, storbarmet og langbenet brunette, 50 € for sex til jeg kom, slik kostede 50 € ekstra, analt lige så o.s.v., hun gav mig dog et gratis blow for at jeg kunne blive helt stiv.

Anden gang en nydelig langhåret blondine....same same

Tredje gang et totalt rip-off fik et kedeligt knald og intet mere (og der var skide koldt), men hun var en skønhed a la Penelope Cruz (så har jeg da prøvet hende med).

Kort og godt i min optik kan man være ligeså heldig/uheldig som på et almindeligt besøg i Kbh. Det er dog en kæmpe fordel at kunne tale tysk (og forstå det).

Venligst OT,(der godt kunne finde på at slentre en tur igennem H-Strasse igen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herbertstrasse er et cirkus, men et fint sted at nyde synet af de mange smukke kvinder,  for så at i mit tilfælde at benytte Kaufmich.de eller modelle-Hamburg.

Her er prisen ok, ok man kan få de samme flotte piger på modelle, men til max. 100-150 €, for en stor tur med blandede ydelser.

På Kaufmich.de er der et udvalg af alt, ofte i private hjem eller lejligheder, eller på mit hotel. 

Kan godt forstå at du falder i, de er gode til at tale til vores mandlige egoer, og flotte.

Tak for din ærlige beretning....

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, for 11 minutter siden:

Herbertstrasse er et cirkus, men et fint sted at nyde synet af de mange smukke kvinder,

Jeg synes nu mest at det er mig, der er klovnen i det cirkus - og det der med at nyd synet, synes jeg er svært, når konstant pikker på ruden, åbner den og råber en an, så man slet ikke får tid til at fantasere og udvælge en bestemt. Når man så kommer udenfor porten, står de anmassende gadetøser parat til at slå kloen i en - men kik ned i jorden, så kan du nogenlunde komme forbi dem :wink:

I Geiz-Club på Reeperbahn kan du få lov til at sidde i fred og ro i baren og kigge den helt rigtige ud - ellers foretrækker jeg en FKK-club, hvor pigerne går nøgne eller halvnøgne rundt og evt. flirter lidt uden at være for anmassende og man kan trække sig lidt tilbage og lave andet i form af wellness, få lidt at spise, se fjernsyn, mm. imellem seancerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær du blot glad for, at du ikke var på Steindam/Steintor området - der er de dælme også grove, især hvis de opdager, at man ikke er tysk. Der er det lige før man bliver tvunget med ind for at slippe kassen. Jeg oplevede det i 95 fordi jeg var på en kursusafslutning i Hamborg - I det område kunne man også købe alt lige fra lyserøde elefanter til den nyeste riffelmodel fra hæren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arcane skrev, den 14/2/2016 at 14:54:

men for dælen hvor er der mange flotte piger dernede. både i strassen og i gaderne omkring... man ku sku os sagtens blive fristet af nogle af de gadepiger der render rundt der med deres tilbud på kun 30 eu..

Har du slet ikke lært noget :)

Hvis du vil have reel behandling på et Laufhaus eller bordelgade for 30-50 EUR kan du tage til Kiel, Hannover eller Braunschweig istedet, for nu at nævne dem i nærheden af Hamburg. Der er nu noget særligt over at slentre rundt og se på udvalget af piger bag vinduerne i en bordelgade, eller i dørene i et Laufhaus. Kiel er absolut et besøg værd, der er 4 Laufhauser, sæt GPS på  Flämische str.

Læs mine erfaringer med Hamburg her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonlover skrev, for 18 timer siden:

 

Hvis du vil have reel behandling på et Laufhaus eller bordelgade for 30-50 EUR kan du tage til Kiel, Hannover eller Braunschweig istedet, for nu at nævne dem i nærheden af Hamburg.

  nu var grunden til at jeg var i hamborg først og fremmest, ikke fordi jeg sku ha noget på den dumme. men fordi jeg sku ind og se wunderland.. og så ku jeg jo ligesågodt se på sagerne når jeg nu var der.. og blev så en erfaring rigere på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...