Hop til indhold
Tyren6

Ny blondine i Odense

Recommended Posts

Vi kan !! 

Vi ville faktisk ikke lave en anmeldelse, fordi vi ville have hende for os selv ; ) 

Men kan kun sige - DET VIL I IKKE FORTRYDE. Min mand og jeg skal HELT SIKKERT derhen igen.. vi har hende som fast nu , efter jul starter det. Hun er vild og våd - hun nyder både mænd og kvinder i den grad, hvor man virkelig kan mærke det :) 

Knus og kram fra Anette og gemalen;:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det stinker langtvæk af bagmanden som prøver at lokke kunder til sine piger.... Føj!!

Kimberly, Isabella + den anden og hende blondinen her nu tales om bruger samme skrive måde i annoncer og herinde. Grammatiske fejl som manglende store bogstaver, forskellige ord som man ikke høre så ofte bruges af begge, i indlæg og annoncer : som bandit og laban....

Seriøst hvis man som Anette / Kimberly påstår at være i reklamebranchen så bør man have en smule mere styr på grammatik og stavning.

Føj!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så synes jeg i skal besøge de samme piger som os, og dømmer selv - Rosa, Isabella,Tiffany og Josephine... vi ville have besøgt keisia eller sådan noget - men hun var ikk til par :/ 

Tror hvis nogle af den har en bagmand er det Tiffany :/ gode oplevelser med ALLE forresten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja se - vidste det ikke engang :/ 

Og hvis jeg var hendes bagmand - ville jeg Købe hende en vip profil og ligge billeder op. Men der har hun heller ikk - sexeren, har du mødt hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimberly skrev, for 10 timer siden:

Så synes jeg i skal besøge de samme piger som os, og dømmer selv - Rosa, Isabella,Tiffany og Josephine... vi ville have besøgt keisia eller sådan noget - men hun var ikk til par :/ 

Tror hvis nogle af den har en bagmand er det Tiffany :/ gode oplevelser med ALLE forresten :)

Nu kender jeg jo Tiffany personligt, som ven, ikke kunde, og jeg vil da gerne lige rette den misforståelse om at hun skulle ha en bagmand.

Hun er nok den mest uafhængige pige du nogensinde kommer til at være så heldig at få lov at lege med :)

Men hvis du er træt af beskyldninger om ikke at være den du udgiver dig for, kan jeg da spørge Tiffany om dig og din mand og derefter bekræftige om din historie passer.

Kun hvis du gerne vil ha det :)  ( selvfølgelig spørger jeg hende alligevel, men uden din tilladelse vil jeg ikke skrive hendes svar her :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig sagt noget om hun havde ! Sagde hvis jeg skulle tro-' hvad fanden ved jeg .. jeg er som sagt ikke bagmand :D og der er ingen misforståelse - det var et gæt !! ;) 

Haha :) er skam ikk træt af det , ved jo hvem jeg er :) og gør alle de 4 piger osse (håber jeg satme da) ;)  knus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimberly skrev, for 9 minutter siden:

Har aldrig sagt noget om hun havde ! Sagde hvis jeg skulle tro-' hvad fanden ved jeg .. jeg er som sagt ikke bagmand :D og der er ingen misforståelse - det var et gæt !! ;) 

Haha :) er skam ikk træt af det , ved jo hvem jeg er :) og gør alle de 4 piger osse (håber jeg satme da) ;)  knus

 

Ikke for at være en krakilsk gammel mand, men sådanne " gæt " er ikke fede at komme med herinde.

Dette forum er fyldt med folk det meget let får " ondt i røven ", og får en pige et forkert omdømme kan det være næsten umuligt at rette en " misforståelse " igen......

Det er jo en ting du selv er udsat for, ikke :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo , men så vil jeg da osse lige sige, at vores oplevelse med Tiffany - var mere end bare lækker !! :smile: Hun levere varen , og min mand var jo helt vild, med hendes flotte hud og lækre numse :) så intet dårligt om hende !! Vi ville osse gerne besøge hende igen ,  men som jeg har forstået det, er hun her kun til 29??:/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany kommer til Odense hver anden uge. Eller til Svendborg. Så du får mange chancer for at møde hende. Men hvorfor anmelder du ikke jeres besøg ved hende. ?

Hun mangler ikke anmeldelser, det ved vi alle, men på den anden side er hun nok aldrig blevet anmeldt af et par før, og hun vil helt sikkert gerne ha at andre par besøger hende.

Og så må i undskylde tråden blev afsporet, tilbage til emnet tak :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi sidst jeg lavede en anmeldelse, var jeg bagmand - nu jeg fanme blevet bagmand igen .. :shock: skal fanme snart have nogle procenter .. 

Men alt i alt - Rosa , Tiffany og Josephine!! Vil jeg anbefale til ALLE ! 

Og hvis vi når hende , næste gange hun kommer til Odense - skal jeg love dig for en anmeldelse ;) smil

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været hos hende Josefine som opslaget drejede sig om. Havde en trekant med hende og Isabella, og det var helt forrygende god sex. Begge piger er virkelig søde og imødekommende.

Startede med at få massage, hvor Josefine gned sig op af min ryg i bar overkrop. Så væltede hun rundt og så tungekyssede vi imens Isabella var gået i gang med at lege med min pik. Så legede jeg lidt med Josefines fisse og slikkede og suttede hendes lækre C skåls bryster, der sidder som de skal. 

Så suttede de mig samtidig begge to, uden kondom. De skiftes til at have min pik i munden og den ene slikkede og suttede mine nosser. Det var så frækt et syn.

Så satte Josefine sig op så jeg kunne slikke hende og Isabella gav mig blow imens. Så blev der byttet hvor Josefine sagde "Du er nødt til lige at prøve hans tunge, han har fanme styr på det"..og så satte Josefine sig op og red mig mens jeg slikkede Isabella. 

Fik også taget J bagfra mens Isabella kyssede mig og legede med mine nosser. Isabella er desværre alt for lille og stram til at jeg kunne have sex med hende, men til gengæld sutter hun fuldstændig fantastisk. På et tidspunkt lå Isabella under mig og slikkede mine nosser, imens J suttede mig, mens jeg sad på knæ i sengen. Fik også prøvet missionæren med J og fik hende til at komme, mens hendes ben var oppe i luften, og de rystede og rystede. 

Til sidst var det hende der suttede mig tæt på udløsning, og til sidst tog J over og slugte hele min ladning. 

Bedste betalingssex jeg har prøvet. 30 min for 1500 kr for 2 vildt søde, frække piger der gør det ligesom man beder om. 

Og nej, jeg er ikke bagmand eller lokkedue eller noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun fortalte iøvrigt at omkring 80% af dem hun aftaler noget med, ikke møder op. Det var de rimelig trætte af begge to. Det er dælme også sløjt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 6 timer siden:

Nu kender jeg jo Tiffany personligt, som ven, ikke kunde, og jeg vil da gerne lige rette den misforståelse om at hun skulle ha en bagmand.

Hun er nok den mest uafhængige pige du nogensinde kommer til at være så heldig at få lov at lege med :)

Men hvis du er træt af beskyldninger om ikke at være den du udgiver dig for, kan jeg da spørge Tiffany om dig og din mand og derefter bekræftige om din historie passer.

Kun hvis du gerne vil ha det :)  ( selvfølgelig spørger jeg hende alligevel, men uden din tilladelse vil jeg ikke skrive hendes svar her :) )

Jeg synes ikke Kimberly svarer på om du skal høre Tiffany om Kimberly og mand har besøgt hende - ville ellers være en god måde at afklare om Kimberly er ven/bagmand til dem Jeg tror hun/han er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimberly skrev, for 7 timer siden:

Har aldrig sagt noget om hun havde ! Sagde hvis jeg skulle tro-' hvad fanden ved jeg .. jeg er som sagt ikke bagmand :D og der er ingen misforståelse - det var et gæt !! ;) 

Haha :) er skam ikk træt af det , ved jo hvem jeg er :) og gør alle de 4 piger osse (håber jeg satme da) ;)  knus

 

 

Smooth skrev, 1 time siden:

Jeg synes ikke Kimberly svarer på om du skal høre Tiffany om Kimberly og mand har besøgt hende - ville ellers være en god måde at afklare om Kimberly er ven/bagmand til dem Jeg tror hun/han er ;)

Du simpelthen for meget! Du må virkelig have lidt indhold i dit liv .. Se hvad jeg skrev :) 

Tak for en fed anmeldelse :) Josephine er nemlig bare god - dog havde vi en skidt oplevelse med Isabella, så vi holder os til Tiffany og Josephine :) godt der andre end os- der har haft en god oplevelse der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kimberly du glider let af på T.Hansen47's tilbud om at han kan bede Tiffany bekræfte at du og mand har besøgt hende - enten læser du ikke eller også forstår du ikke - men du har ikke forholdt dig til hans tilbud om at "cleare" dine historier ;) og definitivt rydde bagmand historier af bordet :)

 

Svar nu!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej ,  nu må du simpelthen slappe af - som skrevet længere oppe - er jeg SIKKER på alle pigerne kender mig !! Læs dog ordentligt , og bland dig fucking udenom :D  svaret kom med det samme ;) du mangler VIRKELIG indhold i dit liv skønne:* 

Gæst skrev, for 3 timer siden:
Smooth skrev, for 26 minutter siden:

Kimberly du glider let af på T.Hansen47's tilbud om at han kan bede Tiffany bekræfte at du og mand har besøgt hende - enten læser du ikke eller også forstår du ikke - men du har ikke forholdt dig til hans tilbud om at "cleare" dine historier ;) og definitivt rydde bagmand historier af bordet :)

 

Svar nu!!

Jeg har været hos hende Josefine som opslaget drejede sig om. Havde en trekant med hende og Isabella, og det var helt forrygende god sex. Begge piger er virkelig søde og imødekommende.

Startede med at få massage, hvor Josefine gned sig op af min ryg i bar overkrop. Så væltede hun rundt og så tungekyssede vi imens Isabella var gået i gang med at lege med min pik. Så legede jeg lidt med Josefines fisse og slikkede og suttede hendes lækre C skåls bryster, der sidder som de skal. 

Så suttede de mig samtidig begge to, uden kondom. De skiftes til at have min pik i munden og den ene slikkede og suttede mine nosser. Det var så frækt et syn.

Så satte Josefine sig op så jeg kunne slikke hende og Isabella gav mig blow imens. Så blev der byttet hvor Josefine sagde "Du er nødt til lige at prøve hans tunge, han har fanme styr på det"..og så satte Josefine sig op og red mig mens jeg slikkede Isabella. 

Fik også taget J bagfra mens Isabella kyssede mig og legede med mine nosser. Isabella er desværre alt for lille og stram til at jeg kunne have sex med hende, men til gengæld sutter hun fuldstændig fantastisk. På et tidspunkt lå Isabella under mig og slikkede mine nosser, imens J suttede mig, mens jeg sad på knæ i sengen. Fik også prøvet missionæren med J og fik hende til at komme, mens hendes ben var oppe i luften, og de rystede og rystede. 

Til sidst var det hende der suttede mig tæt på udløsning, og til sidst tog J over og slugte hele min ladning. 

Bedste betalingssex jeg har prøvet. 30 min for 1500 kr for 2 vildt søde, frække piger der gør det ligesom man beder om. 

Og nej, jeg er ikke bagmand eller lokkedue eller noget andet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smooth skrev, for 32 minutter siden:

Kimberly du glider let af på T.Hansen47's tilbud om at han kan bede Tiffany bekræfte at du og mand har besøgt hende - enten læser du ikke eller også forstår du ikke - men du har ikke forholdt dig til hans tilbud om at "cleare" dine historier ;) og definitivt rydde bagmand historier af bordet :)

 

Svar nu!!

Men ved du hvad ;) nu det får dit Pis så meget i kog - så skal T, selvfølgelig IKKE spørge hverken tittany eller Josephine - om noget som helst:D 

Og ja , tro du bare jeg er bagmand :D begynder at kunne li det :*)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...