Hop til indhold

hvor er Zanne/Sus, Gammeltoftsgade?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som ved hvor Zanne/sus fra Gammeltoftsgade er henne nu? Skøn kvinde, rødhåret, store bryster. Både til det blide og mere hårde. Kan ikke finde hendes kontaktdata mere.

Skrevet

Fra dagens travblad

A HAPPY AFTERNOON
  Flot ultrastorbarmet sadomasokist pige. Halv engel/ halv djævel.

3336 1510

Uzi

Skrevet

Bemærk at billederne på hendes hjemmeside nok er 15 år gamle. Hun selv må være ca. 55 år.

Skrevet
  • Author
Henry8 skrev, for 18 timer siden:

Fra dagens travblad

A HAPPY AFTERNOON
  Flot ultrastorbarmet sadomasokist pige. Halv engel/ halv djævel.

3336 1510

Uzi

Tak Henry.

Jørgensen, nej tror ikke hun er så gammel. Max 45-48 år.

Skrevet

Zanne og Uzi er ikke den samme. Zanne er en lækker meget moden kvinde. Nok i sidste halvdel af halvtredserne. Giver super god GFE. Hende savner jeg godt nok så hører gerne hvis nogen ved om hun stadig kan træffes. Uzi er en meget storbarmet rødhåret vildkat. Giver meget de hårde former som hun er god til. De blide former er middel synes jeg. Kan rigtig godt lide bordel stemningen i Gammeltoftgade... Hilsen Sailor

• 2 years later...
Skrevet
  • Author

Nogen der har hørt noget til de 2 skønne kvinder, Uzi eller Zanne??

Skrevet

Uzi annoncerer også med blide former et eller andet sted på nettet, som jeg ikke kan huske, hvor er - og hun gør det under et andet navn.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.