Hop til indhold
Naz

Baldersvej, Holstebro

Recommended Posts

Hej Forum

Vil bare lige skrive om min oplevelse på Baldersvej her til aften.

Ringede og aftalte at jeg skulle komme om 20 min, en lækker meget mørk kvinde åbnede efter ca. 5 min, efter min mening pænt lang tid at stå der.

Vi aftalte dansk i 15 min, men efter hun havde fået sine penge gik der endnu 5-8 min inden hun kom ind, tog sig god tid til at afklæde sin bh og trusser.

Hun satte sig på sengekanten og begyndte at røre mig op ad låret, jeg mærkede hendes små bryster og så rejste den lille sig endelig.

Da hun så den stod, rejste hun sig og fandt et gummi, som hun så lige brugte nogle min. på at påføre. Jeg havde spurgt om jeg bare kunne ta hende bagfra og det var ok.

Så lægger hun sig på ryggen og lukker sine øjne, prøvede at komme op i hende, men den var faldet lidt i forvirringen. 

Spurgte på engelsk ... could I take you from behind ..? .... Fandme om hun så ikke rejser sig og siger .... your time is up ..... more money.

Endte med at sige en masse ord om den behandling og gik i raseri over, hvor meget hun selv havde trukket tiden ud med vilje.

Første, sidste og eneste gang deromme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ærgerligt. Havde ellers selv tænkt på at besøge denne pige, men nu tror jeg ikke det ligger lige for. Tak for din advarsel, så fører din dårlige oplevelse da i det mindste lidt godt med sig... for mig :-)

mvh

Anker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 38 minutter siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=madeleineer

er det denne pige der er tale om ????....evnt passer billederne ???

 

Billedet nr. 2 er af Claudia Lozano som er journalist, model og oplæser af colombianske tv:sad:. Billedet nr. 8 er af Danielle Nicole kendt fra Playboy:sad:.

De hvis det rene fup og fidusser med de billeder:evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, Lige nu:

Der findes intet der er værd at besøge her omkring(ud over thai massage), tro mig ;) har boet her i 25 år :D 

Du skal til Herning, eller silkeborg til tider viborg, ellers er der https://annoncelight.dk/showad/193419 hun bor lidt syd for Holstebro. 

 

mvh

det lyder lidt fake den der profil :)?=

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...