Hop til indhold
MidnightCowboy

Hair pulling med GP'er

Recommended Posts

Kære alle

Jeg kunne godt lige at vide om der er nogle der har erfaring med hair pulling hos GP'er. Nu har jeg besøgt GP ca. 6-8 gange, og enkelte gange har jeg liste mig til at røre lidt ved håret, evt. holde det lidt løst, men aldrig taget fat (som jeg jo helt klart har kæmpe lyst til fordi det er mandigt/dominerende og tænder mig vildt).

Den nemme løsning er jo at spørge pigen, men.. det har jeg så holdt mig tilbage fra. Så jeg leder måske ikke så meget efter råd til hvordan jeg kommer videre, men mere om: er det noget andre ofte gør? Er der evt. GP'er der vil kommentere på det? Forventes det at der betales ekstra for det? Ofte står der jo i announcen noget i retning af "alt blidt og behageligt", og selv og det skulle være sexet, er det jo ikke sikkert at det bliver opfattet sådan :)  (Det sidste jeg ønsker er at pigen skal synes det er ubehageligt)

Så.. erfaringer? Holdninger? Ordet er frit!

Redigeret af MidnightCowboy
Ændret GP Piger til GP'er i overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Cowboy spørg den GP du besøger og aftal et stop ord, hvis det skulle gå for hårdt for sig med hår trækkeri, siger hun at det er en mulighed så er alt jo ok, og ja al ekstra service koster ekstra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da blot finde en pige der reklamerer med slavepige - de plejer som ofte at tillade det og så kan i aftale derefter :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville ønske at flere gad tage fat i mit hår. :D Både fordi det i sig selv tænder og fordi at det gør mig tæt på harmdirrende, at jeg er ved at drukne i hår når jeg sutter pik. - Jeg kunne tage en elastik i håret, men jeg er altså pænest uden! 

Det værste I kan gøre er at holde en for ørerne, hvad sker der for det? Det runger i hele bøtten når I gør det. 

Årh, alle de luksusproblemer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fedt at der er GP'er der gider at kommentere. Opfølgende spørgsmål - det lyder lidt som om I mener det er helt ok. Er det noget der skal være aftalt på forhånd og betales ekstra for? Eller ville det bare være en del af "legen"? Alkoholikeren lyder til at være meget sikker på at det bør koste ekstra, og som jeg tolker Jasmin skal der være aftalt slavepige, og ikke fordi jeg ikke tror på dem, men lidt flere input ville styrke validiteten af min helt igennem uvidenskabelige undersøgelse  =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan naturligvis kun svare på egne vegne. Jeg synes ikke at det er noget der skal aftales på forhånd, men jeg bryder mig heller ikke specielt meget om at der er lagt en slagplan inden man overhovedet er gået igang. For mig er der intet slavepige over det, bare en del af helt almindelig dyrisk sex eller en kærlig hjælpende hånd, alt efter hvor hårdt der bliver holdt om det. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 8 minutter siden:

Super fedt at der er GP'er der gider at kommentere. Opfølgende spørgsmål - det lyder lidt som om I mener det er helt ok. Er det noget der skal være aftalt på forhånd og betales ekstra for? Eller ville det bare være en del af "legen"? Alkoholikeren lyder til at være meget sikker på at det bør koste ekstra, og som jeg tolker Jasmin skal der være aftalt slavepige, og ikke fordi jeg ikke tror på dem, men lidt flere input ville styrke validiteten af min helt igennem uvidenskabelige undersøgelse  =)

 

Som alt andet, så vil jeg tro at du skal spørge først :) 

Men det behøver jo ikke at være aftalt i detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan naturligvis kun svare på egne vegne. Jeg synes ikke at det er noget der skal aftales på forhånd, men jeg bryder mig heller ikke specielt meget om at der er lagt en slagplan inden man overhovedet er gået igang. For mig er der intet slavepige over det, bare en del af helt almindelig dyrisk sex eller en kærlig hjælpende hånd, alt efter hvor hårdt der bliver holdt om det. :D

 

Hvordan var det nu med en finger i nummeren ?

Så vidt jeg husker så skrev en del piger, at de gerne lige ville have besked inden det gik løs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, Lige nu:

 

Hvordan var det nu med en finger i nummeren ?

Så vidt jeg husker så skrev en del piger, at de gerne lige ville have besked inden det gik løs.

Jeg stikker ikke noget op i anus på folk, udover min tunge. Tænker at det giver sig selv at det kun er noget jeg gør når de kommer lige fra badet, mere planlagt end det behøver det ikke være. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Jeg stikker ikke noget op i anus på folk, udover min tunge. Tænker at det giver sig selv at det kun er noget jeg gør når de kommer lige fra badet, mere planlagt end det behøver det ikke være. :D 

Jeg ved godt hvor du vil hen :) spontanitet er godt.

Men personligt ville jeg foretrække at spørge inden, bare for en sikkerheds skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 minutter siden:

Jeg stikker ikke noget op i anus på folk

Jeg tror, Holstrebrox mente den anden vej rundt.

Men jeg tror også, at de fleste ville have det bedst med, at der blev spurgt først med det med håret...

Jeg har lidt en "fetisch" med gerne at ville trække pigen tilbage på sengen til sidst lige, når hun er ved at rejse sig - ikke for at holde hende tilbage for alvor, men lige for at "markere". Næste gang, hun rejser sig, gør jeg det ikke.

Men det er helt klart også en ting, der lige skal siges først - ellers kunne hun jo måske blive lidt bange.

Men hvis man kender hende rigtig godt, gør det jo ikke noget - sådan er der så meget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Selvfølgelig skal du spørge om lov først, bedre at spillereglerne er aftalt på forhånd så begge parter ved hvad der skal foregå.

En del piger har extensions i, og tror ikke du blir så populær hvis du bare begynder og hive i dem, det gør pænt AV kan jeg oplyse!

Hvis det er din fantasi, syntes jeg du skulle finde en pige der har givet grønt lys først inden i mødes, og så er det jo bare og hive løs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan der vel ikke være mange mænd der tænder på, medmindre de har lidt indianerkriger gener i sig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg tror også du skal finde en slave pige eller pige der er til dominans. Jeg kører selv med en blid pakke og en hård pakke, og adskillelsen der går netop ved dominansen, sådan noget som at hive eller føre mig ved håret, rive mig rundt, holde mig fast osv. 

Men som tidligere nævnt i tråden kan du komme langt med et simpelt spørgsmål, og der er masser af kvinder der bare synes sådan noget er frækt, selvom de måske ikke er til decideret dominans/sm lege...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 20 timer siden:

Jeg kan naturligvis kun svare på egne vegne. Jeg synes ikke at det er noget der skal aftales på forhånd, men jeg bryder mig heller ikke specielt meget om at der er lagt en slagplan inden man overhovedet er gået igang. For mig er der intet slavepige over det, bare en del af helt almindelig dyrisk sex eller en kærlig hjælpende hånd, alt efter hvor hårdt der bliver holdt om det. :D

Hos mig ville det være en øjeblikkelig showstopper.... for mig antyder det alt det jeg forbinder med ting der ikke skal foregå under sex og jeg ville blive stiktosset hvis fyren gjorde det.... især fordi jeg tydeligt skriver i annoncen at jeg ikke er til dominans/smerte hvilket begge er dækket ind under at blive hevet i håret. 

Ligeledes hvis fyren får den ide at holde om mit hoved under BJ - det gør man bare ALDRIG!!!! uden at cleare det med pigen først.... jeg stopper ganske enkelt og går først i gang igen når hånden er væk. Det der med at fyren er i en position hvor han tror han kan/skal/må styre mit hoved.... nix nej.. 

I min optik er det i høj grad slavepige da der afgives kontrol til manden ud over ligeværdet!

holstebronx skrev, for 20 timer siden:

Hvordan var det nu med en finger i nummeren ?

Så vidt jeg husker så skrev en del piger, at de gerne lige ville have besked inden det gik løs.

Finger i røven er ganske enkelt det mest forkerte man kan gøre inden analsex hvis man spørger undertegnede... nej nej og atter nej..... negle og neglebånd vil uanset mængden af glidecreme lave fine sprækker i anus og ikke alene åbner det op for at der kommer bakterier i blodbanen - det vil også nedsætte nydelsen af analsexen bagefter fordi sprækkerne svier..  det er simpel omtanke

hvis der skal noget op, skal det være en pik, en tunge eller noget uden skarpe kanter.... fingre har aldrig haft noget at gøre i anus hvis man spørger mig... og anal er trods alt min personlige favorit :) 

der er ikke noget galt i at få noget op.... bare det ikke er negle og neglebånd der ødelægger det hele.... så derfor... spørg spørg spørg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfine skrev, for 22 timer siden:

Hvis manden kan finde ud af det, er det frækt at blive holdt godt fast ved håret. 

Helt enig. Det kan også tænde mig en hel del hvis manden kan lide og dominere lidt men kun blidt. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 28 minutter siden:

Hos mig ville det være en øjeblikkelig showstopper.... for mig antyder det alt det jeg forbinder med ting der ikke skal foregå under sex og jeg ville blive stiktosset hvis fyren gjorde det.... især fordi jeg tydeligt skriver i annoncen at jeg ikke er til dominans/smerte hvilket begge er dækket ind under at blive hevet i håret. 

Ligeledes hvis fyren får den ide at holde om mit hoved under BJ - det gør man bare ALDRIG!!!! uden at cleare det med pigen først.... jeg stopper ganske enkelt og går først i gang igen når hånden er væk. Det der med at fyren er i en position hvor han tror han kan/skal/må styre mit hoved.... nix nej.. 

I min optik er det i høj grad slavepige da der afgives kontrol til manden ud over ligeværdet!

Finger i røven er ganske enkelt det mest forkerte man kan gøre inden analsex hvis man spørger undertegnede... nej nej og atter nej..... negle og neglebånd vil uanset mængden af glidecreme lave fine sprækker i anus og ikke alene åbner det op for at der kommer bakterier i blodbanen - det vil også nedsætte nydelsen af analsexen bagefter fordi sprækkerne svier..  det er simpel omtanke

hvis der skal noget op, skal det være en pik, en tunge eller noget uden skarpe kanter.... fingre har aldrig haft noget at gøre i anus hvis man spørger mig... og anal er trods alt min personlige favorit :) 

der er ikke noget galt i at få noget op.... bare det ikke er negle og neglebånd der ødelægger det hele.... så derfor... spørg spørg spørg :)

 

Det er godt nok det værste hvis han presser mit hoved ned over sin pik. Det er jeg heller ikke til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du spørg mig, er det helt okay.... 
Men som du kan se ved svarene er det meget forskelligt for gp til gp.

Blid dominans/dominans er nu altså også bedst, når man kender hinanden....forstået på den måde, hvis jeg har leget med manden før ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 13/2/2016 at 23:11:

Jeg stikker ikke noget op i anus på folk, udover min tunge. Tænker at det giver sig selv at det kun er noget jeg gør når de kommer lige fra badet, mere planlagt end det behøver det ikke være. :D 

Kan jeg tå bad hos dig?

 

Jasmin skrev, den 14/2/2016 at 19:55:

Hos mig ville det være en øjeblikkelig showstopper.... for mig antyder det alt det jeg forbinder med ting der ikke skal foregå under sex og jeg ville blive stiktosset hvis fyren gjorde det.... især fordi jeg tydeligt skriver i annoncen at jeg ikke er til dominans/smerte hvilket begge er dækket ind under at blive hevet i håret. 

 

Så er det heldig at jeg ikke fik postet den meddelelse i tråden om voldtægt, hvor jeg ville skrive, at jeg når jeg ville voldtage nogen, ville jeg vende dig på maven, penetrere dig i din mest indbringende position, give dig en DASK i måden mens jeg råber "hows your daddy?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 7 minutter siden:

Kan jeg tå bad hos dig?

Ja, alle dem du orker. - Bare du husker at sætte dig på hug når du vasker røveren, så du får rengjort folderne! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke forskel på at holde i håret og trække i håret.. jeg synes det ville være lidt tamt, hvis jeg slet ikke måtte røre hendes hår/have fat i det, det er vel derfor kvinder har langt hår eller hvad ;)

Det bedste er, når hun sidder på knæ foran, at bede hende om hendes hår og hun så selv samler det og rækker det op. Så ved man det bliver en god leg :)
Men der kan vi være forskellige jo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 13. februar 2016 at 00:24:

Hahah, så står han der med extensions i hånden. Årh Gud :lol: 

Hehe, tror sq der er en nicheåbning der.. Indianersex, med fakeskalpering. Gad vide hvem der først sætter det på menuen, og hvem der først kommer med en anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...